23 January, 2015

Fank u friday❤️ teşekkür Cuma'sı


Ne güzelmiş 9 gün işten uzak olmak,evin keyfini sürmek.Çok şükür işin varlığına,belki de sayesinde herşey bir ayrı kıymetli.

Yine anladım ki,sağlıktan ötesi yok...En basit,güncel ağrılarla maf olan ben,her acıda,daha büyük sıkıntısı olanlar,aileleri için dua ediyorum.Plan yapmanın da manası pek yok,istemek,bırakıp teslim olmak en güzeli,yapabilene...Hayat kısa,zaman geçiyor....Mutlu olmak Şart...

Bu hafta ben,çok mutluydum...Daha çok teşekkür ettim....


İşte olmadığım için,oje sürebilmeye...



Dost evinde,mükellef kahvaltıya,keyif kahvesine...


Dolaplarımı toplarken karşıma çıkan eski arkadaşlarımdan gelen kartlara...


Bu güzel cümlelere....


Baş ucumdaki yeni lambama.Yatak kenarı lambasız kalmasın...


En sonunda Tate Britain'a gidebildiğim için...


Hergün kaşarlı tost yiyebilirim....Bu kafeye,ablamla bu keyfe...


Yeni tabaklarıma...Hastasıyım yıllardır bu tabakların,bilirsiniz,belki hatırlarsınız duvarda oldukları günleri.Kuruşluk ama paha biçilmez zevkim benim. Hep senin yüzünden Suzi'm,Nur içinde yat....


Ayyyyy. Bu nergisler kokuyorlar.İlk defa bu  şehirde kokulu nergis buldum,Istanbul nergisi gibi,Sicilya'dan.Mest oldum,müteşekkir oldum fazladan...


Kaffeine,yeni yer keşfi,Londra merkez...Tiramisılu muffin.Müteşekkirim...


Babaannemin ördüğü,halamın bana verdiği kazak için.

Müteşekkirim.


Hayat,işten uzakta çok daha güzel:)

Keyifli bir haftasonu diliyorum.Ben markete yoğurt almaya,poğaça yapıcam ;)

No comments:

Post a Comment