20 February, 2015

Fank U Friday ❤️ teşekkür Cuma'sı


Şubat'ın ilk FUF'u.Hiç içimden gelmedi yazmak,nice acılar yaşanırken.Yaz,paylaş diyenler oldu,ondan gaza geldim sayılır.Bu yazıların sizi sıkmasından da korkuyorum bir yandan,ne o hep aynı şeylere müteşekkir bu kız demenizden.

Başta kendim için,Hatırlamak için başlasın o zaman bir FUF daha...


Evet,hayranım,herşeyine.Bu kitapla daha da hayran.Gözüme gönlüme kattıklarına,kaç yıl bekleyip de en sonunda okuduğum kitaba,


Bu tatlıya....Tam benlik,yoğun,sade çikolata,içinde biraz da şampanya...


Kaçma hayalleri eşliğinde,içilen sabah kahvelerine,yapılan Pazar keyiflerine...


Kısa geçmiş son iki haftaya,az iş,daha çok kıllı bebeler ile yayılma:)


Rendelenmiş havucun,humus ile uyumuna...



Ayyy çok şükür zoraki açıp da tadına baktığım çikolata şarabına.Kaç yıl oldu bekleyeli.Sevmedim,ortadan kalktığı,için müteşekkirim.


Bağımsız Kahveciler,Kafeler.Kırmızı ruju ile servis yapanlar.Gittiğimde içime yayılan duygular,hayaller için müteşekkirim.


Whitstable'daki,köpek canlısı dükkanlar için..


Pencere önü güzellerim için,saksılarım teyzoşumdan❤️❤️❤️


Aydınlık,içimi hep açan şu kare için...


Pazarımsı hafta içi,tembellik saatleri için.


İşten gelince yapılan kahveler,hiç bitmesin istediğim Cuma Akşamı saatleri için,müteşekkirim...

İşten gelince,kocaman açılmış nergislerim takıldı gözüme,dünkü halleri üst fotoda,tomurcuk tomurcuk.Hayat bir nergisin kocaman açması,Türk kahvesi içimi kadar kısa,kıymetini bilmek gerek.

Keyifli haftasonları olsun.

5 comments:

  1. Hiç sıkılmıyoruz, çok seviyoruz....

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkurler Gözde,çok mutlu oldum❤️❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  3. Sıkılmak ne kelime dört gözle bekliyorum yazmanizi siz yazın ki şu dönemlerde gizlenmiş güzellikleri bizlerde sayenizde fark edelim ...

    ReplyDelete
  4. Ozlemisim, arayi acma mahrum etme ;) kalp! opucuk!

    ReplyDelete
  5. Mina'cım çok teşekkür ederim,sevgiler,XV-XX

    FAmuk'um canımsın,xxxx

    ReplyDelete