01 January, 2016

Fank u Friday❤️ teşekkür Cuma'sı

Yılın ilk gününden merhaba....

Sabahın 4'ünde uyandım,nasıl susamışım,kana kana su içtim,resmen lukur lukur sesi kulaklarımda hâlâ...Yatakta kalksam mı kalkmasam mı diye döne durdum,6:30'da daha fazla dayanamayıp oturma odasına geçtim,camları açıp(soğuk da olsa açarım,kalorifer yansa açarım,takıntılıyım bu konuda),pencere önündeki koltuğa kuruldum.Kuşlar bahar sanıyorlardı mevsimi sanırım,cıvıl cıvıl ötmekteydiler.Limonlu suyumu içtim,acıktım yumurta kaynattım iki tane,rafadan yapmışım,sevindim...Ne zamandır rafadan yumurta yememiştim,tuzlu-biberli pek iyi geldi...Kitaplarımı saydım,hedefimi koydum,günlüğümü yazdım kahve eşliğinde ve bu yılın ilk kitabına başladım...

Güzel bir sabahtı,huzurlu,sessiz....Sakin...Böyle nicesini diledim,şükrettim....

2016'nın ilk FUF'u karşınızda,geçen yıldan kalanlarla....Bunların tekrarı bile olsa,yeter de artar bile,çok şükür sahip olduklarıma...

Her zamanki gibi sağlığa,aileme,dostlarıma,kıllı bebelerime müteşekkirim....


Bu içeceğe,zarif şişesine...Bir arkadaşın dediğine göre çikolatalı kekin üstüne gezdirince süper oluyormuş...



V&A müzesine,onu hâlâ dimdik ayakta tutanlara....O binanın herşeyine hastayımmmm!!!!!


Renk renk,şirin şirin Noel kazaklarına...Evet basit bir klişe kimine göre belki ama benim için değil....


Heykellere,bu sanatı iştirak edenlere...


İyi servis yapan baristalara...Bak bir de gülen yüz çizmiş üstüne,sonradan fark ettim,gidip pek mi beğendin Sergio diye soracaktım;) 


Renkli Noel take-away cuplarına...



Bu belgesele.Seslendirme de Kate Winslet'den olunca tadından yenmez!


Pek iyi gelen Noel hediyelerine....


Pret'te beklemediğim anda bana tatlı hediye eden elemana....


Aşk'ın Dolunaydaki bir başka haline...


Evi saran dostlara...


Fred'i unutmayan dostlara....



Anneciğimin ördüğü bu yeleğe.Artık bir pijama takımı parçası o...Biraz sabahlık,biraz akşamlık;)

Hepinize okuduğunuz için,paylaştığınız için müteşekkirim...Siz de yazın müteşekkir olduğunuz zamanları ister defterinize,ister buraya;çok iyi geliyor tavsiye ediyor,harika bir yil ve haftasonu diliyorum:)

No comments:

Post a Comment