09 January, 2016

Sibel'in 2016 kitap kulesi



2 Ocak 2013'ten beri tuttuğum defterim,pardon tuttuğum defterlerimden biri yukarıda gördüğünüz.İçinde hayallerim,sıkıntılarım,gözyaşlarım,anılarımve atmaya kıyamadığım incik cinciğim var;sergi bileti,bilmem ne kitapçığı,onun mektubu,şunun kartı gibi....

Bir de okumak istediğim kitap listem var,kimisini okudum,okumadıklarımı temize çektim,telefonuma da not aldım,karşıma çıkarlar belki diye:)

Bu sene kendimi aşmayı umud ediyorum.Niyetimi bu defterin içine yazdım,sayısını da.Okudukça sayıların yanına kitap adını yazacağım,şimdilik ikincideyim,kankimin bağışlamış olduklarından biri...Kaç tane okuduğumu yıl sonu açıklayacağım.


Listemi belirlerken üstteki kitabı yardım kuruluşuna verdim,alt soldakini el altı kitaplarımın yanına,Aşık Veysel'i yatağımın yanına koydum,ara ara okuyayım diye.



Üstteki dvdler de çok uzundur izlenmeyi bekleyen,inşanlah izlenecekler bu sene.


Boş rafa okuduklarımı yerleştireceğim,son iki raf okunacaklar ve boyanacaklar:)


İşte kitaplarımın kule hali.


Kimisi okunmaya başlanmış,yarım bırakılmış.Kimisi merakımdan kardeşimden almışım,kimisi hediye...Kimisi çokkkk uzun zamandır okunmayı bekliyor...


Kulemde şu an itibari ile 38 adet kitap var.Bu sene bu kuleyi bitirmek esas amacım.Bana şans dileyin :)

Defterime listemi yaparken kendime söz vermiştim bu sene almayı azaltmak için.Ivır-zıvıra para harcamayacaktım.almadım adlı blogdan pek etkilendim,onun kadar katı olmayacağım ama eve almayı sevdiğim şeyleri durduracağım,azaltacağım,daha tutumlu olacağım(tipik yeni yıl sözleri) ve bu hafta içinde normalde üzerine atlayacağım saç bandına,çok ucuz çiçeklere hayır dedim,gururluyum.Böyle ufak şeylere hayır deyince büyük hayallerime ulaşırım diye düşünüyorum:)


Hayır diyemediklerim ise Oxfam(dünyada fakirliğe karşı kurulmuş bir yardım kuruluşu)'da karşıma çıkan,ne zamandır listemde olan,aslında biraz okumaya çekindiğim ama kendimi de biraz aşmak için aldığım kitaplar.İkisinin filmini çok beğenmiştim,merakımdan okumak istiyorum.

Velhasıl kendime 38 dışında bir kontenjan açmıştım zaten,14 kadar.38 içinde bulunan kitapların kimisi set olduğu için edineceğim 3 kitap var.Bunun dışında bakalım Istanbul'da neler beni bekliyor son çıkanlardan...

İşte böyle,her haftaya bir kitap okuyabilirsem hayalim gerçek olur.Yine kitap dolu bir yıl geçirmekten mutluluk duyacağım,bu yılı Murathan Mungan ve Amy Tan yılı ilan ettim,sevdiğim kitapları yine burda paylaşacağım her zamanki gibi...

Kitaplı,huzurlu bir haftasonu diliyorum:)

2 comments:

  1. Sibeeel benim kulemde 138 kitap var desem? İşim nedeniyle de kitap çok geliyor bana, kendi aldıklarım da (ki artık almıyorum gerçekten, istisnai durumlar haricinde) eklenince kule gitgide gökdelen oldu. Bu yıl bitirme umudum bile yok yani. Yine de azaltabilirim deyip başucuma kitap yığmaya devam ediyorum. Aynı anda okuduklarım bazen 4'ü 5'i bile buluyor. İyi ki varlar. IG'den paylaşımlara devam öyleyse:) hadi göreyim seni de:) çok öpüyorum.

    ReplyDelete
  2. Kesinlikle IG'den paylasimlara devam Sibel'cim.Bu sene oyle yavas okuyorum ki,hic bitirebilecekmisim gibi gelmiyor.Bakalim zaman ne gosterecek.Gokdelen de sahane imis:) Iyi okumalar bize o zaman...

    ReplyDelete