08 January, 2016

Fank u Friday❤️teşekkür Cuma'sı

Az önce suyumu içip,yayılmak amacı ile yatağıma geldim.Öncesinde bloğumda biraz nostalji yaptım...Ne çok şey paylaşmışım,fotoğraf makinemi kullanmışım.

Yatağıma gelince bir mutluluk kapladı içimi,FUF'u yazasım geldi.

Şu hayatta kendimi hep ve her zaman en mutlu,iyi hissettiğim yer yatağım,pardon yataklarım.Istanbul-Londra fark etmez,ne zamanki uyku vakti gelse,sıcacık yatağıma kurulsam,yayılsam hep iyi hissederim.Sanki üstümden bir yük kalkar gün bitti diye,hele ki bugün gibi uzun bir günün sonunda,yatağımdan daha güvenli bir yer düşünemiyorum...



Ben olmasam,yatağı oğluşlarım işgal ediyor...

Evet anladınız,yataklarıma,huzurlu gece uykularıma müteşekkirim,dua köşem yataklarım benim...



Yataklarımdan sonra her zaman iyi hissettiğim yerler parklar,ağaç altları,yanları ya da sulak neresi olursa.Yürüyüş esnasında hep iyiyim ben,uyurkenki gibi...


Parklarıma;serin temiz kış sabahlarına müteşekkirim...


İstediğim tarihleri bana tatil veren menejerime,işini çok iyi yapıyorsun diyen elemanıma,


Çabuk geçen haftaya,çalışmadığım bu haftasonuna,okuduğunuz için size müteşekkirim...

Mutlu bir haftasonu,iyi uykular dilerim...

No comments:

Post a Comment