09 July, 2016

Karasu Longoz-Acar'lar Longozu



Karasu'daki son günümüze bu şirin,yeşillik Longozu eklediğimiz için çok mutluyum.Senelerdir yazlığa gitmeyen ben,bizimkilerin bu güzel keşfinden uzak kalmıştım...Babam sağolsun,eksi olmayayım diye götürdü beni de.


Acar'lar Longozu,Türkiye'nin tek parça halindeki en büyük subasar ormanı imiş diyor Vikipedi.Bilimsel açıklamalardan daha çok gözüme,gönlüme dokunması beni ilgilendiriyor açıkcası her zamanki gibi.


Çok sıcak bir gündü gittiğimizde,erken olduğundan,sezonun henüz açılmamış olmasından sebep gayet sakindi ve tabii ki tadilat işleri ortalıkta idi.



Yürüyüşümüzü tahta köprü üzerinde yaptık,bazen kalbim hopladı açıkcası,tahtalardan biri çökerse diye:)



Alabildiğine yeşil,insanı hep mutlu kılıyor.

Heyecan isteyenler için,sandal,göl bisikleti  de mevcutmuş...


Peri ile geçen şahane saatlerden sadece birkaçı buradaydı,çok müteşekkirim,çokkk...Yeşillikler içinde,mutlu bir Cumartesi diliyorum❤️❤️

No comments:

Post a Comment