15 July, 2016

FUF❤️ Teşekkür Cuma'sı #108

Günaydın ÇS severler.Umarım harika bir Cuma'ya başladınız.Ben dün akşam 6:30'da koskoca bir makarnayı yedikten sonra attım kendimi yatağa.Size de olur mu bilmiyorum ama bazı insanlardan sonra gözlerimi açamıyorum ben.Nasıl çekildiyse enerjim,hala kendimi toparlayamadım ruhen...Böyle günlerde,sorumluluğum olmamasına çok müteşekkirim.Anne olsam nasıl vurur kafayı kendimi odaya kitlerdim gönül rahatlığı ile...

Bunun dışında,sağlığa,sevdiklerime...


Peri'nin ve annemin dg hediyesi kolyelerime...


Serap'ımla keyifli çay saatlerine...Arya'nın gelişine çok az kaldı...



İş arkadaşıma olmayan pijamalarını,düşünüp de bana vermesine...Paylaşmak güzel,cömert insanları seviyorum❤️❤️❤️


Tren saatleri,rota değişikliğinden haberdar edene...



Kapının önüne gelen dondurmacılara...En sevdiğim hep "bubblegum" :)


Tabii ki Fred'imin güzelliğine:)


Ve zevkle takip ettiğim bu sayfaya..." Oturup da değerli,Tanrısal enerjimi,bende bulduğun kusurlarımı açıklamak ve onlardan utanmak için harcamayacağım" 

Hepinize süper bir haftasonu diliyorum❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment