22 October, 2016

King's Lynn

Kuzey Norfolk'ta görüp de pek hayran olmadığım tek yer şimdilik.Neden diye sorarsanız,Norfolk'un gördüğüm yerlerinden farklı olarak,fazla kalabalık,şehir gibi.Ana caddesi bir dolu ucuz zincir mağazalar ile dolu.Londra gibi etnik kalabalık hakim.Sanki yabancıların daha çok bulunduğu yer.Gördüğüm İngilizler de sanki devletten aldıkları yardım ile geçinen tipler,çocuğum olsun devlet baksın gibi bir izlenim aldım ben.


Sanki başka bir yer yokmuş gibi herkes,gençlik de dahil bir mağazanın önünde toplanmış,ayak üstü muhabbet ediyor,ellerde sigaralar.







Ben belki bayılmamış olabilirim ama orijinalliğin korunduğu binalara hayran olmamak elde değil.Hoş bu artık Avrupa'da alışık olduğumuz bir manzara değil mi,eskiye kıymet verilmesi.



Belki görülmesi gereken daha çok yeri vardı da ben keşfedemedim...Huysuz gezgin olarak anılmak istemem.









Buranın bana kattığı artı bu güzel mini ağaç ile tanışmam oldu.İlk kez karşılaştım kendisi ile.Evren'e nasıl bir mesaj gönderdiysem merakımdan(zira nasıl araştıracağımı bilemedim),@mutfaksırları paylaştı,ne olduğunu soruyordu ki,gelen cevaplar sayesinde ben de öğrendim.Kısmet ağacı imiş.https://www.google.co.uk/search?q=clerodendrum+plant&client=safari&hl=en-gb&prmd=isnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjH0ar3y-TPAhXKIcAKHRVkCqEQ_AUIBygB&biw=414&bih=628#imgrc=Zgbj-GM42Mk_DM%3A burda da ingilizcesini bulabilirsiniz.Nasıl güzel Türkçe adı değil mi?

Bol kısmetli bir haftasonu dilerim :)

No comments:

Post a Comment