01 November, 2016

Cileksuyu Tavsiyesi,bir tv klasigi:Mad Men



Daha once bahsettim mi bilmiyorum,ben dizi izlemeye gelemiyorum pek...Sabirsizligimdan dolayi.Ara ara meshur olmus dizileri,sky'da toplu halde izliyorum, son yillarda.Mad Men delicesine sardigim 3.dizi.

Sanirim Agustos gibi Elliot'a bana tavsiye edebilecegi bir dizi var mi diye sordum.Insanlar bazi programlardan bahsedince,genelde bilmedigimden-ki cogu artist ve sarkiciyi ismen bilmem- kendimi yabanci gibi hissediyorum ki bu durum Turkiye'ye gidince daha da fena bir hal aliyor.Her aksama bir dizisi olan annem ve babamin,nasil sabredip de onca reklam arasinda her hafta bir diziye odaklandigina inanamiyorum acikcasi.

 Bu yuzden Sky'a mutesekkirim.Toplu halde,yukleye yukleye,reklamlari gecerekten 7 sezon 92 bolumu en sonunda Pazar gunu buyuk bir heyecan ile bitirdik:) Asiri dozda Mad Men aldigimdan son aylarda,simdi ozlemden kendimi bir boslukta hissediyorum dogrusu:)

Peki ne hakkinda bu Mad Men...1960 yilindan baslayip,simdilik 1970'de biten bir donem dizisi.Konu bir reklam ajansinda geciyor.Esas karakterlerimiz reklamcilarimizin,is ve ozel hayatlarinda yasadiklarina sahit oluyoruz ki,dizi o donemde yasanan Kennedy'in olumu,ilk insanin aya cikmasi gibi cok onemli olaylar da karakterlerimizin yasadiklari.Bir dolu Emmy'si ve Golden Globe'u var bu dizinin.



Don,Joan ve Peggy benim sanirim hic unutmayacagim karakterlerden ucu.Resmen ucu ile guldum,agladim,onlar icin hayaller kurdum:)

Jenerik muziginden,dizinin sonunda her bolumde calan o donemin meshur sarkisina,dekorasyondan,kiyafetlere kadar herseye bayildim ben.Renkler,karizma,o cool cool sigara icmeler,beyefendilik,hanfendilik bitirdi beni.

Ilk bolumde herkes sigara ictiginden,bir kac gunlugune biraktigim sigaraya yeniden basladim:) Mad Men'siz ve sigarasiz ikinci gunum,cildirabilirim:)

https://www.youtube.com/watch?v=FKgPTkIulEI  son bolumlerde en sevdigim sahnelerden birisi.Bu sarkiyi bilmelisiniz,oyle mutluluk verici ki,icim cosku ve hayat doldu duydugumda:)Bing Crosby,the best things in life are free diye aratirsaniz,hemen bulursunuz.


Bir de orta bolumlerden bir sahne var,sarkiya,elbiseye,tabii ki Megan'a hayran olmamak elde degil:) iste linki https://www.youtube.com/watch?v=yXoILGnHnvM....

Hadi benden bu kadar tavsiye dostlar,izleyin gozunuz gonlunuz acilsiniz :)

Bu arada takintili oldugum diger iki dizi Breaking Bad ve Game of Thrones idi... Bir ara daTudors'i sevmistim.

Fotograflar internetten:) 

Iyi seyirler.Yeni dizi tavsiyesi alirim dostlar:)


No comments:

Post a Comment