09 December, 2016

FUF...Tesekkur Cuma'si #123

Iyi aksamlar dostlar.Cuma burda bitmeden,su an itibari ile saat 21:30,bir FUF daha burda bulunsun istedim.Sabah telefondaki blogger uygulamasi islemeyince,bilgisayara kaldim.O yuzden kalpsizim  ve Turkce harflerim yok.Affiniza siginiyorum...

Bu hafta her zamanki gibi sagliga mutesekkirim,saglikli sevdiklerime,beni saran dostlarima.Bunun disinda ne zamandir yapmam gereken islerden birini yapmis olmama cok mutesekkirim.Adim adim istedigim birseye yaklasiyorum insanlah.Ne zamandir maddi-manevi yuk olmustu omuzlarima,o yuzden hafif ve mutesekkirim...

Diger mutesekkir anlarima gelince...



Yuruyuste Karsima cikan,kalp isitan insanlara....Yas almak da neymis,baston da neymis..Hic sorun degil sevince...


Canim ablamin zevkle susledigi dukkanina ve bana yaptigi kahvelere.Sayesinde bu yil yilbasi bize erken geldi,bu sene neredeyse iki hafta once susledik agacimizi...


Seneler once babam sayesinde aldigim sala,universitedeydim o zaman,gecmis 15 yili ve Serap'im odunc verdigi kitaba...


Ara ara yanimda kahvem ile yuruyuslerime.Hos bunu cope attim artik,yeni bir termos edinmeliyim yeni yilda....


Eve isik ve renk katan yilbasi agacina....Seviyorum elimde degil:)


Bekleme molalarina...Ilk defa denedigim Pod'daki havuclu ve tarcinli muffine...


Kafelerin gulduren yazilarina...Tam benlik bu.Degistirebilecegim seyler icin kahve,degistiremeyeceklerim icin sarap verin bana diyor.Artik ikisini de satiyormus bu dukkan...


Eski dostlari ziyaret edince beni simartan dostlarima ve eski mudurume...


Ben icin isik ariyordum,bulabilmis olmama...Cok yakisti canim Benjamin'e:)



Is yerimizdeki Noel yemegine ve is oncesi Buckfizz keyfine...

Cok mutesekkirim...

Bu aralar benim icin bolca is ve sosyallesmek ile geciyor.Ne de olsa Noel donemi,fazla hareketli.Surekli yiyorum ve inanin ki Ocak ayinin gelmesini bile heyecanla bekliyorum,yavaslayip insanlah sevdiklerime kavusmak icin....

Hepinize mulu bir haftasonu dilerim,sImsIkI sarilin sevdiklerinize:)

No comments:

Post a Comment