28 March, 2018

Okudum,bitirdim...


#bizimbuyukchallangemiz icin okuduklarimdan biri daha.Intihar etmis bir yazarin kitabi maddesi.

Ciktigindan beri okumak istediklerimdendi bu kitap.Sanirim yillar once Sylvia filmini izlememden sebep ille de okumak zorunda hissettim kendimi.Filmi yeniden izlemek istiyorum.Sylvia'nin hayatindan etkilenmemek elde degil.Hep diyorum ya intihar eden insanlar beni cok etkiliyor diye.O ruh hali,o ruh halinden cikamamak...Nasil mumkun anlayamiyorum sonra da yaradilis diyorum kendi kendime.Eskiden intaharin zayiflik oldugunu dusunurdum,artik sadece secim olduguna inaniyorum cok sey gibi.

Kitap beni etkilemedi acikcasi,ne yalan soyliyeyim sanki icinde kayboldum.Melankoli ya da depresyondan degil sanki bir yerden bir yere atliyormus gibi geldi ben de adapte olamadim.Sevecegimi saniyordum acikcasi ama simdi sorsaniz aklinda ne kaldi diye,neredeyse hic birsey derim.Velhasil listede bir maddeye daha tikkkk koymanin ve okuma listemdeki kitaplardan birini daha okumanin,merakimi gidermenin mutlulugu icindeyim sadece.

Hepimize keyifli hafta ortasi olsun.Sevgiyle kalin!

No comments:

Post a Comment