06 September, 2018

Hosgeldin,iyi ki geldin Eylul

Annemin verdigi tohumlari en sonunda ektim,bakalim becerebilmismiyim?Aksam sefam ve sari topcuk cicekcigim olabilir!

Mevsim gecislerini,ara mevsimleri hep ayri seven bir insan oldum ben.Sanirim ruhen kendimi hep arafta hissettigimden sebep ara mevsimlerde kendimi bulmam ve ruhen cosmam.

Ne zamandir bu keyfi yapmamistim,son 6 gundeki kadar okumamistim.

Eylul'e askim cok eskiye dayaniyor cunku okullar acilirken cok heyecanlanirdim ben.Kardesimle oturup,okul acilirken alacaklarimizi hayal ettigimizi dusunurum ara ara.Her yil ayni muhabbet,ayni heyecanli bekleyis.Acaba bu sene Can kirtasiye ne getirmis?


Bunun disinda bir de yazligin en guzel gunlerinin Eylul'de olmasini asla unutmam.Okullar Eylul ortasi aciliyorsa,biz resmen hep bir aksam oncesi donenlerdendik.Deniz,butun yaz olmadigi kadar guzel ve sakin olurdu,Sakarya artik denize karismayi birakir,Karadeniz en guzel mavisine burunur,kumsallar,sokaklar sakinlenir,site o fazla kalabaliktan kurtulur sadece bize kalirdi.Yazin benim icin en mutlu gunleri hep Eylul'e denk gelirdi.


Su an radyoda Michael Bolton,tell me how am i suppose to leave without you caliyor.Ne tuhaftir ki bu sarki da bana Eylul'u hatirlatir.Ortaokulda bir arkadasimdan bana kasetini almasini rica etmistim.O zamanlar biz kiz basimiza pek bir yerlere cikamiyorduk,almisti diye hatirliyorum,okul acildiginda getirmisti.Bir ara Michael Bolton'a cok hayrandim😄

Kapi ustlerine camasir asmayi annemden ogrendim

Velhasil bu sebeplerden Eylul geldiginde adeta yeni yila girmisim heyecanina,kararliligina kapiliyorum.Ne yaz ne sonbahar olan bu ayin kendine has ayri guzelligi,havadaki Eylul'luk.isitan gunes ama ille de uzerine bir sey al diyen serinlik beni taptaze hissettiriyor ve o yuzden her Eylul ille de bir yere gitmek istiyorum.

Hayatimdaki en onemli insanlardan birinin bu ay dogmus olmasi benim icin Eylul'un en guzel lutuflarindan birisi.Hem O'nu hem Eylul'u kutluyorum boylelikle.


Bunun disinda daha derin temizlik yapasim geliyor,daha cok cay iciyorum ve yuruyusler daha iyi geliyor.


Izinde oldugum son 6 gunde hem eve hem de kendime vakit ayirdim,cok iyi geldi.Kahveyi,sigarayi.azalttim, Pazar gununden beri alkol almadim,saglikli beslendim ne zamandir beslenmedigim kadar.Biraz kendimi dinledim,biraz yuruyus arkadaslarimla dertlestim ve careyi yine kendimde buldum.Is konusunda degismesi,bakisini degistirmesi gereken benim.Kardesimle dun 1 saatlik konusma sonrasi kendimi cok daha iyi hissettim, bu konuda kendimi toparlamaya karar verdim ve her zamanki duami yeniledim.Degistirebilecegim seyleri degistirme,degistiremeyeceklerimi kabul etme gucu diledim yine.Dogrucu Davut halimi en aza indirmek,konusmayi azaltmak bu Eylul'den en buyuk dilegim!


Koltuk kiliflarini,halilari,yastik kiliflarini yikadim,elimden geldigince ovabilecegim her seyi ovdum,ortulerimi degisirdim,atabilecegimi attim uzerine bir de ada cayi yaktim.

Hic usenmedim bu mevsim icin bir de yapilacaklar listesi hazirladim kendime.Kasim sonuna kadar zamanim var, ✅'lari attiktan sonra paylasirim belki de😁

Hepimize muhtesem bir Eylul diliyorum.Tum gonlunuzde olanlar sizi bulsun💓

No comments:

Post a Comment