28 September, 2018

Tesekkur Cuma'si #185


Selam FUF'cular.Bu seriye Fank u Friday demeyeli epey oldu sanki,baslik kala kala sadece tesekkur Cuma'si olarak kaliyor bugunlerde.

Yine bir hafta daha bitti cok sukur,agrili biraz stresli her zamanki gibi ama geldi gecti iste.Bu duyguya hep sadik kalmali ve kendime cokca hatirlatmaliyim.Her sey gecici! O yuzden daraldigim anlarda bunu hemen aklima getirip,kendimi ferahlatmaliyim.

Gecen Sali'dan beri dis agrisindan muzdaripim.Ne sinir bozucu bir sey.Bu kiytirik agri ile,daha buyuk agri cekenlere daha cok sifa duasi gonderdim inanin ki.Saglik en buyuk nimet.Arada disten ve regliden agriyan bedenime ne kadar sukretsem azdir.Bana hemen randevu veren discime,yas almaya baslamis olmasina ragmen,yasina gore gayet saglikli bedenime cok mutesekkirim

Aksam aksam canim Peri ve kardesim ile FT yapabilmeye...cok mutlu ve enerjigim hep bu konusmalar sonrasi...

Ogle sonrasi pencere onunde kestirmelere,yatagima.Yatagim benim en mutlu oldugum yer!Bahcemizdeki agac,neredeyse goge dokunuyor gibime geliyor uykuya dalmadan once.Cinsi ash tree,Turkce'de disbudak agaci olarak geciyormus.Bahcedeki varligina cok ama cok mutesekkirim!



Gecen gun biraz kitapligimi topladim,toplarken  aylar once Gamze'min gonderdigi kitap ve icindekiler gecti elime.Ince dusuncesine,el emegine cok ama cok mutesekkirim.Elimdeki ince kitaplarla biraz takilip,bu kitabi okumak icin can atiyorum acikcasi.Bu yil daha cok #bizimbuyukchallagemiz'da uygun buldugum kitaplari okumaya calisiyorum ara ara listenin disina ciksam da.


Bana kahve ismarlayan eski musterilerime,


Bu mevsime ve yilin ilk geleneksel sonbahar karesine ve bunlari fark edebilmeye....



Canim Bursa'dan gelen incirlere.Icinden sadece bir tane kotu incir cikti.




Yol ustu manzaralarina,



Mevsimidir artik,ara ara roast dinner denilen geleneksel Pazar yemegini yapabilirim.Roast dinner pisen ev,yuvadir! Bu tavuktan iki kedi,iki insan,bir kopek ve kim bilir disarida kac tilki nasibini aldi.Mutesekkirim,berekete,bu bereketi verene...


Yillardir bu programa hastayim.Bu mevsimde baslayinca ekrana bir renk,parilti geliyor.Bolca dans.Strictly Come Dancing beni cok mutlu ediyor ki bu sene efsane yeni cok ama cok yakisikli,herkesin hasta oldugu bir profesyonel dansci var.Italyan ve adi Gradsiano(boyle yazilmiyor olabilir).Yapimcilarina,kanalina hayatima boyle bir renk kattiklari icin mutesekkirim!



Yuruyus ganimetlerine ve artik fotografim icin yeni bir arka plan olacak bu kutugun orda olmasina cok mutesekkirim! Adimlarimin onune hep kalpler ve cicekler cikiyor benim nedense:)


Ve tabii ki beni hep mutlu eden yulaf lapasinin varligina cok mutesekkirim.Cunku hem mutluluk verici hem doyurucu!

Hepinize muhtesem bir haftasonu dilerim.Kucuk mutluluklara simsiki sarilalim ve hayat yolunda saglikla yurumeye devam edelim.

not:ne zamandir is yerinin bir sahne benim de oyuncu oldugumu dusunmeye basladim.Bana verilen bu rolde,uzerimde kostumumle(formamla) cok barisik olmayabilirim,daha once oynadigim roller kadar uzerime cuk diye oturmayabilir belki ama hayat oyununda bu rolden de alnimin aki ile,elimden geldigince cikabilmeliyim cunku zararindan cok yarari olacak bu rolun bana.Ruhen surekli bir asagi bir yukari olsam da,hem iyi hem kotu aliskanliklarimla gayet dengedeyim ruhum icinde ve bu duruma mutesekkirim.Moraliniz bozuldugunda,gergin,uzgun oldugunuzda bu durumu kabul edin,bu duruma sarilin ve gececegini dusunun sizi mutlu eden seylerle birlikte.Bu haftasonu hayati yine yeniden kutlayacagim ben ve bunun icin onumde koskaca 3 gun var.Mutlu olun,mutluluk sacin😍💓😇


6 comments:

  1. Selam. 😊
    Yine keyifle okudum ve bende içimden teşekkürlerimi ettim.
    Çok geçmiş olsun 🙏🏻
    Diş ağrısı hiç çekmedim diyebilirim. Ama çekenlerin verdiği tepkiyi de bilirim. O yüzden çok çok geçmiş olsun
    Keyifli haftasonun olsun Sibel'cim. Öperim çpooook 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gulsah'cim cok tesekkur ederim.Hickimse agri cekmesin,hele ki ise gitmek zorundayken cok sikintili oluyor.sarildim:)

      Delete
  2. Oh şükür herşeye dedirttin bana da, bu muhteşem yazınla..

    Şükür edecek şeylerin şükrettikçe çoğalsın, diş ağrın da çabucak geçsin..

    Shantaram bana bazen uzun gelmiş olsa da sevmiş ve zevk almıştım okurken.. En son paragrafın varya o çok güzel, sanırım işin sırrı herşeyi kabul etmek, kabul ettikten sonra her şey bir bir çözülüyor, zaten alacağımız ders bittikten sonra da bir şekilde o hoşnut olmadığımız şey bizden uzaklaşıp gidiveriyor..

    Sevgilerimle Sibel, mutlu bir gün dilerim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mutlu bana guzel Ezgi'cim.Amin hepimizin.Ben de okur okumaz hissettirdiklerini paylasacagim.Kocaman sevgiler:)

      Delete
  3. 😊 Sibel yeni gördüm ve çok mutlu oldum. Umarım kitabı okuduğun zaman
    çok beğenirsin. Ben çok beğenmiştim gerçek olması beni daha çok etkilemişti. Öpüyorum hep çok mutlu ol 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. sen beni mutlu ettin canim,mutlu olduguna sevindim.Seneye okuyacagim bu gidisle Gamze cunku yetisemiyorum:)

      Delete