30 September, 2018

#Neler Yapiyorum 6


Selam Dostlar.Eylul bitti gitti,ben yine sonuna yetistirdim neler yapiyorum'u.Hos nasil bitti ben de anlamadim,yas aldikca zaman daha mi cabuk geciyor oluyor kimi gunler bitmek bilmese de.Neyse,en sevdigim aya gule gule derken,basladigindaki kadar mutlu ve huzurluyum acikcasi.Pazar gunleri hic bitmesin istiyorum bazen ama cok sukur ki guzel bir duzen var kimi zaman agrili olsa da,bu cilgin rutini sevdigim gunler de var😊

Gelelim bu ay'in neler yapiyorumuna:


🍓Seviyorum: Su anda herseyi😆 Sonbahar'i,cay icmeyi,gokyuzunu.

🍓Yiyorum:Bolca karbonhidrat! Aslinda bu cevapla artik bu soruyu es gecsem mi sizi baymadan! Gecen gun fark ettim ki gunde iki kez makarna yemisim.Az once dolapta haslanmis makarnam oldugunu fark ettim,ay dedim bununla guzel bir salata yapayim ben😉


🍓 Iciyorum:Bugun bolca nane cayi ictim,genelde earl grey,sade kahve.Alkol tuketimimde azalma var,mutluyum!


🍓 Hissediyorum:Boyle bir haftasonundan sonra bomba gibi acikcasi.


🍓Yapiyorum: Her gun yuruyus,haftada en az bir kere yoga dersinde yoga.Mutfaga girip kek yapasim var ama,bir seyler bana engel oluyor.Hos sanki buna iyi ki demeliyim!


🍓Dusunuyorum:Aile ve memleket ozlemi icindeyim,annemi cok dusunuyorum bu ara,kardeslerimi.Acaba gitsem mi tum maddiyatimi zorlayip diye dusunuyorum.Uzun zamandir boyle hissetmemistim.


🍓Hayalini kuruyorum:Cok seyin.Ehliyetimi aldigimin,Istanbul'a iki gunlugune bile olsa kactigimin,yatak odasina yeni mobilya aldigimin,yeni bir koltugun ve pencere onune kucuk bir kahve masasinin....


🍓Okuyorum:Gogol,Bir delinin hatira defteri.Yeni basladim.


🍓Dinliyorum:Spotify'a bir dolu sarki yukledim.Biraz Sia,biraz Passenger'in son albumu,biraz Ceylan Ertem.biraz Yildiz Tilbe ve cok sevdigim Sezen.Isik Dogu'dan yukselir'i yukledim dun,tum yol boyunca dinledim."Ben Annemi isterim" hala beni hem gulduruyor,hem de aglatiyor!


🍓Izliyorum:Killing Eve'i bitirdim ve tabii ki Strictly Come Dancing.


Fotograflar Sandgate'den.Ay basinda orda denize girmistim.Bu sefer daha bir merkezine park ettik,gun batimini yakalamak istedik.Sabah evden cikarken planlar daha farkliydi,gun sonunda fark ettim ki gunun benim icin guzel bir suprizi varmis.Tamamen degisen planlardan sonra,ruhumda pek tatli bir sey kaldi.Ve yine anladim ki,plan yapmak,organize olmak hic bana gore degil.Spontene insanim ben sanki.Cunku plan yapip da o plana gore gitmeyince isler,elinden oyuncagi alinmis cocuklar gibi surat asasim geliyor.Madem olmayacaktin ne diye aklima kalbime girdin diyorum.Biliyorum hayat bu,olgunluk da bu degisimleri iyi bir sekilde karsilayip, degisimlere iyi bir sekilde adapte olabilmek.40 yasina geldim,hala ogreniyorum,hala kendimi ruhen egitmeye calisiyorum iste.


Aslinda benim sorunum acelecilik,tez canlilik.Cok sey yapmak,cok seye yetismek,cok insani "tamir etmek",sorunlarini cozmek istemek.Icimde hep bu hayata,insanlarima yeterince yetisemiyorum duygusu var, he bir de sanki cok uzun yasamayacagim.


Ben de boyleyim iste,kendimi de boyle seveyim ne yapayim,camdan asagi atamam ya kendimi.😁😁😂😃

Gidip camasirlarimi asayim,yarin da bir guzel temizlik,disci,kombi tamircisi derken buyursun yeni ay,yeni hafta.

Hos kalin dostlar,iyi olun💓😊😉

6 comments:

  1. Hepsi çok güzel yine de ben anneni özlemene kıyamadım... Ay dedim keşke en azından özlemlerimizi gidermek için bir mucize olsa... Mesela sana umulmadık bir yerden uçak bileti gelse ♥
    Evrene pozitif mesajlarımızı gönderelim hep birlikte ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorma ŞEbnem,yaş aldıkça böyle mi olunuyor ne.ALlah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın,sıkça kavuşmayı nasip etsin😘

      Delete
  2. Muhteşem bir yer ve harika bir gün batımı.. insanın durup öylece seyredesi geliyor. İnşallah en yakın zamanda bir fırsat bulur da kavuşursunuz anneciğinle
    Sevgilerimle

    ReplyDelete