10 April, 2019

Okudum,bitirdim


Sevgili Mumine,

Sana bu satirlari yazarken cok derin duygular icindeyim,tarif edemeyecegim.Hani insanin icine sebepsiz yere cosku dolar ya birden,aynen oyle...
Bu kitaptan degil sadece hissettiklerim,blogunu ilk okumaya basladigimdan,her fotografina icim isinarak baktigimdan,deli anneliginden,inceliginden,bakisindan,gordugunu en zarif sekilde yansitabilme kabiliyetinden.Evet,IG geleli beri bloguna eskisi gibi bakmadim belki ama yillarca takip edilesi hesaplarin en basinda vardin sen,hep tavsilerimin icinde.Hep oyle kalacaksin.Cuma yazilarini iple cektigim gunleri hatirlarim...Blog yazilarini icime cektigimden gecmiste,kitap hic yabanci gelmedi bana,kullandigin dil.o sicaklik,okurken gozumde canlanan fotograflarin.

Hem Ig'de hem blogda okurken iyi ki var bu guzel kadin dedim hep,ya eksik kalsaydi insanlar,ya fark etmeselerdi gosterdiklerini,cogalmasaydi incelikler,guzellikler.Ne mutlu yansittiklarini gosterebilmene,gorebilmemize sebep olmana...

Kitap ilk sayfasindan, daha oncede tahmin ettigim gibi icine aldi beni,her zaman cizdigim gibi nedense bir satir bile cizemedim bu sefer,belki cizmeden otamatikman kalbime yazilir,ihtiyacim oldugunda yine bulurum o satirlari diye dusundum.

Kimi yerde gozlerim doldu.O cocuklar ki kesinlikle senin yansiman,bu kadar ince dusunmeyi bir cocukta gordugumu hic hatirlamiyorum,yollarina tas degmesin dilerim.

Iyi ki okumusum,tum kiz kardeslerime almak istedigim,alacagim bir kitap olmus Ince Hayat.Kesinlikle bas ucumda olup,geri donup,yine yeniden okuyacagim.Benim gibi ateistlikten donmus,kimi gun Yaradan'la tartisma icinde olan,agnostik mi,inancli mi olduguna bir turlu karar veremeyen bir insani kendine dondurup,O'na baktirip,O'na yakin hissettirdin ya,sirf bunun icin sana hep mutesekkir olacagim her daim!

Kasif'i okumak icin gun sayiyorum.

Yolun cok sevdigin altin isiklarla cevrili olsun her daim.

Belki bir gun,Londra'da vintage bir cay evinde,imza gunun olur da orda karsilasiriz!

Sonsuz sevgiler,iyi ki varsin!

Sibel💗🌸🌸🌸🌷🌷🌷

No comments:

Post a Comment