05 April, 2019

Tesekkur Cumasi #200 ❤️❤️❤️


Selam....Mutlu Cuma'lar,hayirli Cuma'lar dostlar.

5 kusur sene once Gareth tahtaya Fank you Friday'i yazdiginda,aaaaayyy bayildim cok mutlu oldum,ben bunu bloguma tasiyacagim dedigimde 200.yaziyi yazabilecegimi dusunmemistim bile inanin,hatta insanlarin bu seriyi kaale alacagini,kimi zaman tekrar etmis olsa da mudavimleri olacagini hic hayal etmemistim.Mutesekkirim.Hayatimda sahip oldugum en degerli seylerden biri blogum ve tabii ki bu seri.Iyi ki yaziyorum,bana cok iyi geliyor.Size de biraz renk katip yuzunuze gulumseme koyabiliyorsam benden mutlu blogcu yok...

Bugun cok yogun bir gun gecirdim,cok uretkendi,
!Hic sikayetim yok cunku uretken gunler benim tarzim gunler,listeye tik koydukca benden gururlusu yok.Hayat,calistikca,urettikce degerli,kiymetli bence.Calismak buyuk bir nimet,evde,iste...Bu yuzden basta sagligima ve sevdiklerimin sagligina cok mutesekkirim..

🌸 Bunun disinda,usenmeyip bahcemin cimlerini kesebilmis olmama.Arka bahce bizimki,asagidaki komsu olmadigi zaman tadini cikariyoruz daha cok,hoppadanak bahceme cikamasam da,bahce isleri ile ugrasmaktan cok ama cok buyuk huzur duyuyorum.Bugun cimleri kestikten sonra oturdum tek basima bir sure,kuslari dinledim,ruzgari sacimda hissettim ve sadece sukrettim.



🌸 Evimizde hic beklenmeyen minnak bir misafir dadandi,sanirim yolunu sasirmis.Kucucuk bir fare.Kendisini oldurmek istemezdim ama yapabilecegim baska bir sey yoktu.Tum delikleri tikadik,butun dolabi bastan asagi dezenfekte ettik bu vesile ile kendisine mutesekkirim,dilerim bir daha ugramasin.Artik gozum her yerde delik ariyor tikamak icin,fobi oldu resmen.Ne yazik ki Londra sehrimizde,donem donem gelen ziyaretciler kendileri.


🌸 Kizlarla yemege gittik Pazar gunu,arabayi park ettigimiz sokak oyle guzeldi ki.Bahar dallarinin her haline mutesekkirim,dogal konfeti olarak her yere ucusmuslar,beni cok mutlu ediyorlar!


🌸 Hic beklemedigim anda paltomun cebinden cikanlara....


🌸Su memlekete geldigimden beri asik olup ictigim,marketten aldigim tek milkshake bu.Sanilmasin ki cokca tuketiyorum,yilda belki 2-3 kez,tam istedigim gibi.Alisveris esnasinda verdigi keyfe mutesekkirim.




🌸🌸🌸🌸Gonlumun sultani bahar dallari,sizi ne kadar sevdigimi anlatacak kelimem yok.Karsima ciktiginiz her ana sukrediyorum,yururken gozum gonlum sadece sizi goruyor..Sizi yaratana cok ama cok mutesekkirim,hayatimiza nasil bir guzellik katmis...Nasil sevmez insan!


🌸🌸🌸Canim Gareth,sayende bu yaziyi baslatmis olabilmeme...Iyi ki,iyi ki...


🌸Beni bu bitkiyle tanistirana.Adini bulmustum,kaybettim.Hala arastirmadayim.Iza fark ettirmeseydi,koktugundan hic haberim yoktu.


🌸🌸 Hic beklemedigim anda,bana kahveyle gelene..Canim K!


🌸🌸Tesekkur karti gonderen mudurlerimden birine..Canim F!..Ben mudur takiminin bana olan sevgi ve saygisini, verdigi degeri her zaman hissedenlerden oldum,mutesekkirim.


🌸🌸 Eskimek bilmeyen spor ayakkabilarima...Kac adim attiniz,kac yilda!


🌸🌸 Canim dostlarimla bol karbonhidratli gecemize....Hepsi hazir🙈🙈


🌸🌸🌸 Oxfam'da begendigim kitaplari ayirana,bekletene,indirim verene!


🌸🌸 Sari ve mavinin enfes uyumuna cokkkkkkk mutesekkirim!

Okudugunuz icin size,yorumlariniza cok ama cok,her daim mutesekkirim!

Hadi 200.FUF serefine siz de yazin bana,bu hafta en cok neye mutesekkirdiniz?

Super bir haftasonu diliyorum,mutlu olun,sevdiginiz seyleri yapin!

8 comments:

  1. böyle güzel yazılar ve güzel fotolarla karşılaştığım için müteşekkirim :)

    ReplyDelete
  2. Selam canım. 😙
    Yazılarını okuduğuma etrafta açan bahar dallarına, Sohbet edebildiğim arkadaşlarıma şükrüm 🙏🏻🌼🌼🌼🌼

    ReplyDelete
  3. Çok samimi ve güzel bir yazı daha ellerinize sağlık :)

    ReplyDelete
  4. 200. FUF kutlu mutlu olsun :) her zaman neler yazmış diye baktığım bir bloggersin, güzellikleri görüp bizimle paylaştığın için ve dahi istikrarın için müteşekkirim :)

    Sevgiler

    Sessizce

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Sessizce,cok mutlu oldum bu yoruma:)

      Delete