26 April, 2019

Tesekkur Cuma'si #203


Mutlu,Hayirli Cuma'lar olmustur umarim.Cok sukur geldi bir Cuma daha,bu gibi haftalar bitince daha bir guzel geliyor Cuma.

Yine cok yogun bir haftaydi,deli calisma saatleri,degisiklikler.Bu aksam icin yogaya gitmeye niyetlenmistim.Isten eve geldim, 1.5 saat sonra yeniden cikmak icin  giyindim ama yeni dondugum yol o kadar buyudu ki gozumde vazgectim,onun yerine koltukta uzandim,uyumusum.Kalktigimda pencere kenarindaki koltuga kuruldum Fred'in yanina,bir baktim diger tuylu bebeler de kurulmus yanima,ustume.Onlar mirlarken ben suzulen bulutlari,ucusan agac dallarini,gecen kuslari izledim.Cok iyi geldi.Bazi gunler boyle olmasi gerekiyor ve icimde beliren bak onu yapmalisin,yapmaliydin dusuncelerini kafamdan silmeye calisiyorum.Sonradan dusundum de iyi ki evde kalmisim,bu sayede bir turlu zamanlamayi tutturamayan kardeslerimle telefonda goruntulu konusmus olduk,bu daha da iyi geldi,mutesekkirim...


Bunun disinda kapi onune eskimis dergilerini birakanlara,


Paskalya ve burdaki her bayrami bizim icin hep ozel kilmaya calisan Sue'ya...


Yilbasi hediyelerimizi unutmamis Allan'a cok ama cok mutesekkirim.Bu hediyeler icinde Fred'e de bir sey gelince ayri bir seviniyorum...

Hepinize mutlu bir haftasonu dilerim.Keyifle kalin.

2 comments:

  1. Çoksamimi ve güzel bir yazı daha sıkılmadan okudum ellerinize sağlık

    ReplyDelete