12 April, 2019

Tesekkur Cuma'si #201


Merhaba dostlar.En hayirlisindan,mutlusundan bir Cuma diliyorum.

Isten gelince,atistirip,biraz kestireyim sonra islere giriseyim dedim ama sonra ne yapacagima karar veremeyince,blogdan baslayayim dedim.Nerden baslayacagimi bilemeyince,ya blogdan ya IG'den baslar oldum zaten.Bu vesile ile biraz oturmus! olurum cunku isin son 2 saati resmen maraton gibi gecti.Biraz radyo actim o is sonrasi halsizlik hali gecsin,icime hayat dolsun diye,iyi geldi.Adonis ve Fred uzerime,yanima kuruldular,oglen uykusu ekibim tamam ama yok bugun kestirmeyecegim😂😂

Cok sukur bir hafta daha saglikla,genelinde iyi gecti.Sikayet edicek bir durumum yok,uzuldugum nice sey var ama yine guzelliklere,iyiliklere motive olmak istiyorum...

Basta sevdiklerime,bana hep sevgi ve saygilarini hissettiren mudurlerime,is arkadaslarima,saglikli ayaklarima,dayanma gucume cok ama cok mutesekkirim,bu sekilde ben yoluma ve kendim olabilmeye daha gucle baglanip,gucle yuruyebiliyorum.

Canim mudurum tatildeyken bile beni dusunmus,hem mudur,hem arkadas.Bu anahtarligi gorunce benim kisiligimi yansittigini dusunmus ve bana alivermis,hemen fotografini gonderdi,icim isindi.O kadar bilge ve renkliyim yani😇😆


Ilham veren kisa sac kesimlerine.Yarin saclarimi boyle kestiriyorum insanlah.Boylelikle sacimda hic boya kalmayacak ve yilin geri kalanini gumus saclarim ile gecirecegim,bir dahaki yila artik boya mi yeniden,kina mi karar verecegim.


Yine markete gidince beni dusunmus is arkadasima.Boyle incelikler beni kalbimden vuruyor.Vegan arkadasim,bana neden bu kadar kiymet verdigini bazen anlayamiyorum acikcasi cunku gercekten ozel bir sey yapmiyorum.Benimle calismayi pek seviyor,sag olsun!


Canim kardesimle watsapp gorusmelerimize.Resmen birbirimize aciz su ara,birbirimize cok ihtiyacimiz var su donemde.Bu yuzden bu renkli gorusmelere cok mutesekkirim.O'na gonderdigim fotolardan sadece biri.Canim kardeslerim,keske sihirli bir degnegim olsa da cok seye degebilsem.


Biricik blog assistanima.Resmen laptop asigi.Cok yasa ilk gozagrim benim.



Yuruyus ganimetlerime.Yan sokaktaki cancagazim acmis,sanirim altina yuksek bir araba park etmis ki dallari kirilmis.Birakamadim yol ustu,topladim elimde yuruyus baslangicindan sonuna kadar,korktum ya baskasi alirsa diye.Kiyamiyorum O'na bakmaya.Sevildigimi hissettim Pazartesi sabahi,mutesekkirim.


Evimin ciceksiz kalmamasina,bunu saglayan talepkar,yorucu isime,dayanma gucume...


Benim mudurlerde bir alikanlik var ki,ihtiyaclari olup da,rica ettikleri bir seyi yapinca hemen te sekkur hediyesi aliyorlar.Canim Frances,hic gerek yok desem de,calisanlarina verdigi degeri gostermekten asla kacinmayan bir kadin ve kesinlikle benim ilham kaynagim.50 kusur yasinda ve ben boyle bir stamina,enerji,is aski,motivasyonu gormedim.Kendisine cok mutesekkirim her daim.

Iste boyle dostlar,dilerim sizde dolu dolu bir hafta gecirip,her seye ragmen mutlu olabildiginiz anlar biriktirdiniz.Hayat her seye ragmen yasamaya deger.Sevgiyle,huzurla,sevdiklerinizle kalin,haftasonunun keyfini cikarin.Ben simdi islere baslayayim,aksam yemege misafirim var.

Okudugunuz icin size hep mutesekkirim.💓💓💓

No comments:

Post a Comment