26 July, 2019

Tesekkur Cuma'si #208


Selam dostlarim.Yoksa beni blogculuktan emekliye mi ayrildi sandiniz?😂 Saglik oldukca oyle bir niyetim yok sadece geleneksel Turkiye donusu depresyonum biraz uzun surdu bu sefer.Yoksa bloggerlarin yasayabilecegi bir tikaniklik degildi,yazmak istedigim cok sey vardi ama yazasim gelmedi.Tikaniklik tamamen ruhendi,bu aralar daha iyiyim.Belki bu konuya daha sonra  biraz daha uzunca deginebilirim.

Bugun isten gelirken kendime soz verdim artik ertelemeyecegim diye(bunu son 4,5 haftadir her gun yapiyorum halbuki) ve iste geldim karsinizdayim.Ruhi tikanikligimi en sevdigim seri olan tesekkur Cuma'si ile acayim dedim.

Ben yokken siz beni ihmal etmemissiniz,misafirlerimin sayisi cogalmis,eski yazilar tiklanmis yan tarafa dizilmis.Okudugunuz icin size hep mutesekkirim,her zaman kendim icin yaziyorum desem de sizin varliginiz bana bilmediginiz kadar destek oluyor.Cok tesekkurler,iyi ki varsiniz.

Sizden sonra ki en buyuk tesekkurum sagligima,sevdiklerimin sagligina ve kafamda donup dolasan o gri bulutlarin dagilmasina cok mutesekkirim💓 Ruh sagligi cok onemli,yasam enerjisi coskusu cok onemli.

Dun son yillarin en sicak gunuydu.Ingilizler asiri hava sartlari ile zor basa cikabiliyor buna artik ben de dahilim ama eve yururken onumden isten dondugu belli olan genc bir adam yuruyordu ve gomleginin arkasi oyle sirilsIklam olmustu ki,resmen yagmurda islanmis gibi.O'nu fark edince terlemedigime cok ama cok sukrettim.Boyle gunlerde bir nimetmis terlememek!

Eve yaklasirken Fred hep camda bekler,iyice yaklasip O'nu camda gordugume hep cok mutesekkirim,el salliyorum,biraz sesli nazlayip opucuk gonderip hemen eve giriyorum ki sesini asagida kapidan duyuyorum.Beni gordugundeki heyecan ve mutlulugu tarif edemeyecegim.Varligina mutesekkirim can oglum💓


Yine keyifle gecen bir egitim gunune,


Oglen yemegi molasinda cimlerde yayilabilmeye....



Is oncesi okuma molalarina,soguk kahveye...




Adonis ile okuma saatlerine,bana askla bakisina..Sayfa acilmasin hemen kitap ustunde benim kucuk aslan!


Yuruyus ve kahve eslikcilerime.Yagmur sonrasi hemen ayak altindalar.Karsima cikar cikmaz onlari guvenli bir yere koymak boynumun borcu elimden geldigince...





En sonunda bu muhtesem yogurdu deneyebilmis olmama...Meyveli yogurt yemeyeli yillar var!


Mis gibi erken sabahlara...



Beni ciceksiz birakmayan isime ve beni saran ugur boceklerine...


Bana sevdigim seyleri ayiran is arkadaslarima.Vejeteryan sushi...Misssss...


Yuruyuslerimde karsima cikan guzelliklere....


Taaaa uzaklardan dogum gunum icin cicek gonderenlere...




Calisirken karsima cikan guzelliklere....

Sacimin kellesen yerlerine krem surene...

Ben moralman yerlerde surunurken beni guldurmeye calisanlara...

Eve ziyarete gelen dostlarima,onlara en sevdigim yazlik tarifleri yapabilmeye,evimin bereketine,ailemin varligina,iki memleketli olusuma cok ama cok mutesekkirim...

Hepimize bol sukurlu bir haftasonu dilerim💓

8 comments:

  1. Renkli, bol fotografli yazilara bayiliyorum, hos gelmissin 🤗

    Bu arada İzlanda'dan yeni dondugum icin Skyr dikkatimi cekti hemen 😋 Skyr'in aslinda yogurt degil de bir cesit peynir oldugunu biliyor muydun? 🤓 Afiyet olsun 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim:) Skyer nasil yani peynir? Hos ne olursa olsun sahane bir sey.Bir de sadesini deneyeyim bakayim:)

      Delete
  2. Sevgili adaşım ne güzel yazmışsın :) keyifle okudum. Fiziken, ruhen, kalben hep iyi olmak dileğiyle. Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Sibel'cim.Tesekkur ederim.Umarim dengede olalim ruhen fiziken kalben.sevgiler.

      Delete
  3. Moral dolu, doğa, sanat ve kitaplarla iç içe olan satırlarınızı okumayı özlemişiz. Bloğunuzu taşıdığım bloğumdan takip etmekteyim. Fakat wordpress uzantılı olduğu için linki aşağıya ekliyorum. www.kutaycevirgen.com

    ReplyDelete
  4. oh cuma yazısı yazmışsın sibel. ben de tatilden döndüm döneli
    blog okuyamamıtım, yazıyordum yayınlıyordum hemen çıkyordum. artık
    rahat rahat okurum diyorum bakalım. hava güzel, balkon bahçede geçirdiğim zaman
    güzel, daha ne isterim. hemde tatil devamediyor. emekli
    olsam sıkılmam gibi geliyor şimdilik. seyahat yazılarımı bitireyim
    ben de devam edeceğim cuma yazılarına.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Buket'cim.Ne guzel tatildesin hala...Ahhh keyfini cikar her gunun bahcede balkonda..Zevkle bekliyorum yazilarini.

      Delete