22 October, 2019

Neler Yapiyorum #18


Hosgeldiniz! Sallanmayan bir Sali dilerim.Bu ayki NY'i geciktirmedim nasil olduysa😄


🍂Seviyorum:Ekim ayini,kardesimin, babamin ve Fred'in dogumgunlerini bu ayda kutlamayi,sonbahari,renklerini,isigini.Yeni magazami,yeni seyler ogrenmeyi,yeni is arkadaslarimi...


🍂Yiyorum:Bolca mercimek bu hafta.Olcuyu fazla kacirmisim pisirirken.Sanirim bir sure yesil mercimek gormek istemeyecegim!


🍂Iciyorum: Malumunuz,kahve,cay,su.Alkolsuz 5.haftaya girdim.Son 6 yildir gecirdigim en uzun alkolsuz donem! Gururlu ve mutluyum acikcasi.


🍂Hissediyorum:Ruhen iyiyim,cok iyiyim.Sanki daha bir olgunlasmis buyumus hissediyorum nedense.Sakinim,pozitifim hani oyle canimi sIkan bir sey yok (geleneksel dunya halleri haric).Benim kontrolumde degilse artik canimi sIkmamaya calisiyorum.


🍂Yapiyorum: Ozel bir sey yaptigim yok.Gecen ayki dileklerime aynen devam,tabii ki tembelligine de.Calismak,uyumak,yemek,yurumek,tv izlemek disinda yaptigim muhim bir sey yok ne yazik ki.

🍂Dusunuyorum:Yapmak istediklerimi uygulamaya nasil koyacagimi dusunuyorum,sigarayi birakmak istedigimi dusunuyorum.

🍂Hayalini kuruyorum:  Egitim donemi bitsin,resmen yeni kariyerime basladigimin hayali ile yasiyorum🍀

🍂Izliyorum: Gecen ayin acisini bu ay cikardim sanirim.Ne zamandir izlenme listemde olan Outlander'i izledim.Bir solukta 4 sezon!!! Dedikleri kadar varmis,beni @zerocheff gaza getirdi ve daha fazla erteleyemedim.Yillarca @mu.mineyildiz bahsetmisti.Manzara,kostumler,ask hikayesi o kadar guzel ki,bir o kadar da aci ve gercek.Bir de tabii fantastik yani var zamanda seyahat etmek gibi.Ne zamandir pespese bir seri izlememistim.Hos 3. sezonda biraz benzerimsi ayrilma-kavusmadan daraldim ama 4.sezonu yine ayni askla izledim.

Bir de The walking Dead geri geldi,Alpha'nin oyunculuguna hayran bir sekilde izliyorum.Bu diziden de bir ara sIkIlmIstim ama simdilerde aramiz iyi.Ben aslinda 3-4 bolumluk kisa dizileri daha cok seviyorum.Bakalim bir dahaki ay neler izliyor olacagim.

🍂Okuyorum:Aslinda okuyamiyorum son fotoda gordugunuz kitabi.Ama birakmak da icimden gelmiyor.Bakalim belki daha bir icine girer olurum bu ay itibari ile.

🍂Dinliyorum: Yogagirl'un podcastini en cok,bir de Serap'cimin onerdigi endiseli psikologun podcastini.

Bugun kisliklari catidan indirdik,Yikanacaklar derken yine basima is cikardim.Gidip kucuk isleri halledeyim bari.Herkese harika bir hafta dilerim.




8 comments:

  1. Yine pozitif bir yazı, güzel fotoğraflar.. Umarım sigarayı da bırakırsınız :) bir sürü bırakan var, mümkün :)

    ReplyDelete
  2. ah ilk üç foto ağaç gölge serinlik :) hayallerine ulaş mademsiii :)

    ReplyDelete
  3. Sonbahar renkleri ile çok güzel bir mevsim. Ama ardından kış geldiği için sanırım ben pek sevmiyorum. Hiç kış insanı değilim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. zor bir mevsim kis.ben ara mevsim insaniyim:)

      Delete
  4. tipe bak fadıl fıdıllıoğlu :) kazağını sevsinler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) kim o fidillioglu hemen bir googlea sorayim:)

      Delete