18 October, 2019

Tesekkur Cuma'si #215


Selam Dostlarim.Mutlu,hayirli,keyifli Cuma'lar dilerim.Umarim iyi bir gun gecirdiniz.

Ben az once isten geldim,Fred'i yuruyuse cikarana kadar herhalde koltukta sizarim diyordum ki,serin hava biraz da yagmur beni kendime getirdi.Sonra kendime bir kahve yaptim ve Adonis kucagima oturdu,yine beraber yaziyoruz bu satirlari size.

Bu aycicegi de yuruyuste karsima cikti,kaldirimdaki bir agacin dibinde iki tane cikmis ve bu,ki boyu bacagim kadardi,sanki beni bekliyordu.Tabii ki onu oyle yere serilmis birakamadim.Karsima cikarana mutesekkirim.


Yine bir gun parkta yuruyusteyim,her zaman onunden gectigim,hatta yillardir onunden gectigim agaclarin altinda bu mantar kasabasi ile karsilastim.Sasirmis sesimi duymaliydiniz.Wawwwww cikti agzimdan en okkalisindan.Bayilmistim guzelliklerine.Gel de sukretme,mutesekkir olma.


Yazdan sakladigim buzluktaki  cileklerimi en sonunda pureye cevirebilmeme.Uzerine cok az kahverengi seker,kendi suyunda,suyunu cekene kadar pisir,sonra blenderdan gecir.Al sana pure,yulaf ustune,belki de yulafli kuabiye icine.Evin mis kokmasi garanti.


Ahhhhh canim Peri'mim hayallerine.Hepsi gercek olsun ilkgozagrim,canim,birtanem.


Canim Serap'imla bulusabilmemize.Bana hep iyi gelen canim arkadasim,iyi ki var.Bu tatliyi da yedim 981 kaloriyi aldim,bugunku kosturmama ragmen yakamamisim kalorileri😄Pisman degilim blogosfer!

Yeni patronumla iki kez kahveye ciktik,bana sabirla anlatmasina,ekibe buyur etmesine cok mutesekkirim.Ve ekipteki tek yabanci benim😇😚 S'e simdiden hayranim acikcasi,isini iyi yapan,bilgisini,birikimini paylasan insanlari seviyorum.

Hepinize iyi haftasonlari.Ben calisiyorum Cumartesi-Pazar,siz tadini cikarin.💓💓

4 comments:

  1. hayaller çok tatlıııı :) o nasıl ayçiçeği hobbit dünyası gibiii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) evet kesinlikle hobbit boyunda bir aycicegi:)

      Delete
  2. Bugün ben de çalışıyorum, kolay gelsin arkadaşım...

    Mantarlara bayıldım, dediğin gibi çok şahaneler... Kimbilir belki şirinler ordadır ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. belki belki de:) bu haftasonunu dolu dolu gecirme planlarim var gecen haftasonunun acisini cikarmak icin:)

      Delete