06 December, 2019

Tesekkur Cuma'si #219


Gunaydin Dostlar! Mutlu,hayirli,saglikli bir Cuma ve sonrasi olur umarim...

Pazar gunu mucizevi bir sekilde ayaklanip,iki gun ise gidince bu virus beni oyle bir carpti ki,hala iyilesemedim.Ne yapsam hala orda,yarin ise gidecegimi soyledim 2 gun gitmeyince,toparlanmam lazim ama resmen zor ayakta duruyorum.

Fred'i yurutemeyince,evde bir seyi yerinden kaldiramayinca.en basit gunluk isler bile cok ama cok agir geldiginde,kulakta,basta surekli bir agri oldugunda,ictigim kahveden zevk almadigimda gercekten cok hasta oldugumu gec de olsa anladim ben.3 yildir hasta olmamisim.

Son bir haftadir anladim ki,soz gercekten buyudur! Kullandiginiz kelimelere dikkat edin ve kendinize iyilikler,guzellikler cagirin.Ben hic hasta olmam diye diye resmen hastalik cagirmisim.

Bir de ben sadece bir virusten bu kadar etkilenip sizlaninca,gercekten buyuk hastaliklarla ugrasanlara o kadar dua ediyorum ki,Allah onlara kolaylik versin.

Hani hastalanip yatakta keyifli vakit gecirmek,dinlenmek,okumak  iyi gelebilir ama ben neredeyse 1 haftadir 1 sayfa acamadim,dun oylesine sadece bir film izleyebildim.Buna da mutesekkirdim hos,Karagozlum hep iyi gelir!


Hasta oldugunda ona iyi gelmis ilacini benimle paylasana da cok ama cok mutesekkirim.Guzel isimli,guzel adam😊

Bu sabahki bas ucumdan kucuk bir goruntu!
Iste boyle dostlarim.Her sey insanlar icin,Allah beterinden korusun.Hastalik sonrasi kendime dilek listesi,yapilacaklar listesi hazirliyorum kafamdan belki onu gunlugume dokerim birazdan.Hatta hafiften belki ayaklanir bir seyler yapmaya calisirim,hasta degilmisim gibi.

Sagliginizin kiymetini bildiginiz,doya doya yasadiginiz bir gun diliyorum.Sifa enerjinize muhtacim,sevgiyle kalin💓

8 comments:

  1. hıhım evet kelimeleer, hasta olmam, başarılıyım, istediğim her şey olur deyip herşeye olumlu baklamıııı :)

    ReplyDelete
  2. çok geçmiş olsun, ben de 4 gün önce arkadaşa uzun zamandır başım
    ağrımıyor dedim ve 3 gündür acayip bir baş ağrısı çekiyorum. yine de
    bzimkiler bir şey değil,Allah kötü hastalık vermesin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cagirmissin resmen Buket.Gecmis olsun canim evet Allah beterinden korusun!

      Delete
  3. Allah acil şifalar versin bu süründüren türden rahatsızlıklar insanı mahvediyor.
    Ama pozitif düşünmeye devam hastalı kda bir misafirdir görevini yerine getirip gidecektir Allahın izniyle.
    Tekrar geçmiş olsun,sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim,umarim istedigim gorevini yapabilmistir:)

      Delete
  4. Blogunuzu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz,sizi ve bu yorumu görecek olan herkesi blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    ReplyDelete