15 February, 2021

Mutlu Pazarertesiler olsun!


Hosgeldin yeni hafta.Musadenizle #smokefree(dumansiz yani sigarasiz-tutunsuz 24.gunumu kutlamak istiyorum.Biraktim demiyorum,zira cok birakip basladim,o yuzden smokefree diyorum,yani dumansiz... Sigara ve alkolsuz olmanin,ruh haline cok cok iyi geldigine inaniyorum!



Kar kalkti sayilir.Bugun parkta biraz gordum; uzaktan ölmüş,siraya dizilmis kus sandim ki Jane buz dedi,kirlenmisler tabii,o eski hallerinden eser yok simdi. Karin temizligine,arindiriciligina,tazeleyiciligine ve hayatin verdigi isaretlere inaniyorum!


Yillar sonra yogurt yaptim.Nasil ozlemisim...Marketteki en sevdigim yogurt ve guvendigim bir organik yogurtla.Sahane oldu.Babaannemi ozleyince,yogurt yapasim geliyor.Suzan Suzi'min ruhunu yogurtlarimda yasattigima inaniyorum ve O'na yakin hissediyorum.


Allan'cimdan fark ettigimden beri,ara ara canim isteyince coraplarimi bu sekilde giyiyorum.Bilerek,isteyerek.Pantalonum pacalarindan gorununce birilerine nese kattigina ve bana ugur getirdigine inaniyorum.



Ahhh Dylan...Cok seviyorum seni cocuk...O yari goren gozlerinle aslinda cok sey gordugune inaniyorum ve seninle uyumanin muhtesem huzuruna....



Kosmak,hizli hizli yurumek...Kar sebebi ile mola vermistim,duserim diye korktum.Ozellikle kosmanin verdigi ozgurluk hissine cok inaniyorum,cok seviyorum...Hareketsiz bir hayata tahammulum yok benim.



 Bugunlerde bu ikisinin beni daha cok sevdigine inaniyorum,zira iki dk gunlugumden bir sey kontrol etmeye gitmistim ki,kuruldular dibime.Mir mirrrrr.


Iyilige,guzel bakmaya,guzele bakmaya,hayal etmeye cok cok inaniyorum...

Bereketiyle gelsin gecsin yeni haftamiz.

Siz de yazin neye inaniyorsunuz?💓💓💓

10 comments:

  1. Dediğine katılıyorum aslında iyiye, güzele bakmaya, güzel düşünmeye ve bu verdiğimiz pozitif enerjinin bize döneceğine inanıyorum :)
    Keyifli bir yazıydı teşekkürler :)

    ReplyDelete
  2. Ben kar kürelerinin içinde bambaşka bir dünya olduğuna inanırım 😊 belki kulağa hayal aleminde yaşıyormuşum gibi gelebilir ama buna inanırım :) Birde denizlere,denizlerin getirdiği haberlere 🌸
    Kediniz çok şirin maşallah :) Çorap fikri de oldukça güzelmiş. Işıklar içinde uyusun babaanneniz 🙏🏻 Mutlu haftalar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne guzel bir inanismis,cok severim kar kurelerini.Ahhh denizler,kesinlikle onlarin herseyine inanabilirim.

      Delete
  3. anaaaa çoraplarr farklı yaaaaa hahahah :)))))

    ReplyDelete
  4. Bende şükür etmeye inanırım. Onun kadar iyi gelen bir şey yok.Çoraplar harika bu arada :)

    ReplyDelete
  5. Merhaba,
    ben de bilerek, isteyerek ve severek farklı giyiyorum çoraplarımı. Her gün iki ayağa da aynı çorabı giyme zorunluluğuna da karşı çıkıyorum. Bence günüme keyif katıyor farklı çoraplar. :O)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Supersin Burcu:) Kesinlikle gune ekstra keyif ve nese katiyor farkli coraplar:)

      Delete