18 April, 2021

Pazar'lari pek severim #41

Dun  kitaplarimla basbasaydim bir kac saat,o konuyu uzunca yazacagim.Ilk fotograf burda kalsin istedim cunku verecegim kitaplardan birini,sevmedigim halde bu sayfa icin saklayacaktim.Vedat Turkali,Bir gun Tek Basina.Serap,yirt o sayfayi dedi.Ben de oyle yaptim.💗 Cunku o sayfayi omurluk saklamaya ihtiyacim var.

Yine en son Subat'ta yazdigim,sevdigim serimi ihmal etmisim ama olsun;yine yeniden burdayim artik elimden geldigince daha sIk olarak.

Artik sabahlari sabahin korunde kalkmiyorum is harici.Iki gundur fark ettim de 8:15 sabah saatleri.Belki de bu yuzden kendimi daha iyi hissediyorum.Uyku mucizesinden bahsediyorlar degil mi?



Bu sabah kahve sonrasi yine yarim saatlik hizli yuru-kos egzersizimi yaptim.Kosarken cogu zaman guluyorum.Belki de o yuzden kostugum gun hep iyi moddayim.



Sevdiceklerim geldi beni ziyarete,ilk once bahcede kahve ictik biraz muhabbet;gunes tepemizde gokyuzu masmavi,bahcede olmayi ne kadar sevdigimi anlatamayacagim.😊 Annemin yazlikta yasadigi mutlulugu yasiyorum bu evde,her firsatta bahcedeyim,adeta her daim tatildeyim.



Londra'mi boyle neseli,keyifli gormek oyle iyi geldi ki.Nehir kenarinda,konservatuarin bahcesinde oturduk.Once bir seyler aldik yemelik,Arya'min serdigi piknik battaniyesine kurulduk.Tingir mingir enstruman sesleri geliyordu,onumuzdeki pubin bahcesi insanlarla doluydu.Kopekler insanlariylaydi ve ister inanin ister inanmayin,cok sevgili Londra'lilarin kiminin bacaklar,ayaklar acilmisti,sortlar totolardaydi.Ben tamamen gunesin alinda degilsem,usuyorum.Hava o kadar da sicak degil ama onlara sicacik.



Coraplari cikarip yalinayak toprakta yurumek,Arya'nin danslari yogasi sahane idi.




Kolyem Arya'min eseri💗 Severek takdim,zevkle poz verdim.Bu gulen surat,bugunlerde ben😊😍😍😍

Atli karincaya da bindik minnosumla,gun tamamlandi.



 Blogu su an bu noktadan yaziyorum.Arada tek bir saksagan gelip cite konuyor.Artik tek takilan saksaganlarin tekerlemede dedigi gibi huzun getirdigine inanmiyorum.Selam verip,el salliyorum onlara.Bistro setimin  altinda bulundugu agaca sincap gelip,dolaniyor arada.Yemlik alacagim onlara.Arka bahceden de cocuk sesleri geliyor.

Bugun sahane bir gun oldu,yeniledi,tazeledi,restore etti ruhumu.Her gun,her an yasadikca sukrediyorum.Hayati seviyorum ve su donemi kocaman bir ask ile yasiyorum.💞💞💞💞💝 Hayat bir hediye.


   Gunun Nesesi:

💕 Arya'nin elbisesi,kalpli coraplari,saclari,tokasi kisacasi her seyi.

💕 Cicil civil ucusan kuslar,hareket halinde Londra.


   Dunun Nesesi:

💕 Defne'min halka kupeleri...


Dun Defne'm nam-i deger Peri'm ile video konusmasi yapiyorduk da,bayildim kendisine...Ne zaman buyudu de kupe degistirir oldu.😍😍😍


Hepimize mutlu,keyifli kolay bir hafta diliyorum,Ask'la kalin💖💖

4 comments:

  1. Güzel ve mutlu günlerine selam olsun :)

    ReplyDelete
  2. Kolyen şahaneymiş :)
    Çocuklar yaşam enerjisi aşılıyor insana kesinlikle ♥

    ReplyDelete