16 April, 2021

Tesekkur Cuma'si #235

Mutesekkir!

Mutlu,hayirli Cuma'lar dostlar.Subat'tan beri ilk Tesekkur Cuma'si bu.Son yazida ettigim tanidik laflari etmiyecegim,hic hacet yok! Hayatim degisim geciriyor,eskiden olmadigi kadar  sosyal sayilabilirim,yeni duzenime alismaya calisiyorum derken biricigim blogumun ihmale ugramasi cok normal.Insanlar cocuk dogurduktan sonra genelde bloglarini eskisi kadar aktif kullanmiyorlar,ben de kendimden yeni bir ben dogurmaya calisiyorum o yuzden bu haller.


Son FUF'dan beri tasindim.Yeni,temiz,modern,tatli insanlarla paylastigim,hani ekmek yoguruyorum diye alt kattan ust kata sikayet gelmeyecek kadar rahat,insanlarin genis oldugu bir ev burasi.Nasil mutesekkir oldugumu anlatmaya kelimelerim yetmez.Keske cesaretim olsaydi da daha once yapsaydim derken yakaliyorum kendimi bazi bazi.Bu kadar da cabuk bir sekilde bu degisime mutesekkir olacagimi dusunmemistim acikcasi.

Bazi sabahlar kahvemi,kahvaltimi bahcede aliyorum,gunesin altinda.Bazen isten gelince ev arkadaslarimla birer kadeh iciyoruz yildizlar altinda.Hepimizin calisma saatleri farkli,bazen birbirimize yemekler pisiriyoruz,sofrada toplaniyoruz.Ben ogrencilik (ogrenciydim ama anne evinde oldugu kadar😁 ) yasamamis bir insanim,cunku 10 yasindan beri kucuk anneydim.Ve ilk defa kendimi bu kadar ozgur,bu kadar "once ben"ci buluyorum.43 yasina 2 ay kala,hem kendimi hem hayati yeniden kesfediyor gibiyim.Resmen hayatima 20 sene once nasil baktiysam o sekilde bakiyorum su ara.Cok AMA cok mutesekkirim,bu gucu bana verene.



Hani Anne diyor ya,Ekim ayinin oldugu bir dunyada yasadigim icin mutluyum diye;ben de diyorum ki baharlarin,ozellikle ilkbaharin oldugu bir dunyada yasadigim icin cok ama cok mutesekkirim.Hic abartmiyorum dostlar hissettiklerimi.Evet usuyoruz,yururken kosarken degil usumem hani kulaklarim,kafam usuyor. Kimi agacin onunden gecerken gulerken yakaliyorum kendimi,kimine selam verirken,komsum derken.Ve bu evin onunde sakura agaci var,sokakta kac tane oldugunu saymadim ama su an gozumun onune gelen en az 2 tane.Cevremi saran guzelliklere cok mutesekkirim.



Yerlere sacilmis bahar dallarini bile hayranlikla izliyorum.O goruntu beni mest ediyor.



Ya bu renklerin uyumuna ne demeli?




Tasindim ama Periler Ormanima hala gayet yakinim.Haftada bir kac kez kavusuyoruz yine.



 Dugun cicekleri de sarmaya basladi parki,bunlar da bana hep koyu hatirlatiyor.Tabii ki Defne'mi.

Velhasil,iyi ve mutesekkir bir sekilde geciyor gunler.Insanlar iyi bilsin,oyle dusunsun,oyle gorsun aman merak etmesinler diye de degil bu hislerim;gercekten iyi ve mutesekkirim;en derinlerde.Daha da iyi olacagimi hissediyorum yine en derinlerde.

Hepinize keyifli bir haftasonu diliyorum,harika gecsin Ramazan Ay'imiz.Sukrettikleriniz cogalsin,sevgiyle kalin.💗💗💗

2 comments:

  1. Ne kadar güzel çiçekler. İnsan devamlı değişiyor,öğreniyor, gelişiyor. Çok mutlu oldum iyi olmana. Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle Dada'cim...Ne mutlu bize ki firsatlari degerlendirmeye ve gelismeye acigiz:)

      Delete