23 April, 2021

Tesekkur Cuma'si #236


Mutlu,Hayirli Cuma'lar dostlarim.23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Cocuk Bayramimiz kutlu olsun.Icimizdeki cocuga iyi bakalim,cevremizdeki cocuklara iyi ornekler olalim dilerim. Ben minnaklarimdan tatli videolar aldim,icim yumos yumos oldu.Sanki daha dun gibi 23 Nisan'da okulun onunde siir okumam,tum yurekle bagira bagira.



Gecen gunlerde ZoE,Knole Park'a gittik yuruyuse,cok guzeldi geyikler etrafta geziniyordu diyince benim antenler iyice yukseldi,alici daha bir heyecanla cekmeye  basladi ve hemen not alindi gidilecek yerler listesine.

Tabii ki bu dialogdan biricigim Jane'e bahsettim.Evet orasi cok guzel,eskiden orda yasiyor calisiyordum,senelerdir gitmedim dedi,gidelim.😃 Planlarima kendini dahil etmesini pek seviyorum dogrusu.Kendini dahil etmeden once de oturdugumuz yerden direkt tren var dedi,aaa dedim super kolay giderim o zaman.Sonra arabayla gideriz dedi,daha kolay ve rahat olur,ben de dersime yetismek icin acele etmemis olurum.😊 Ok dedim,araba kullanmak senden,oglen yemegi benden.



Velhasil sabah 9:30'de caldi kapimi,artik kendisinin kullanmayacagi kucuk kitapligi da getirmis sag olsun.Dustuk yollara,40-45 dk sonra SevenOaks'daydik.Benim karnim acti,hemen bir yer bulduk.MASALAR DISARLARDA,MEYDANDA,sanki baska sehirde tatilde gibiyiz.Once golgede buldugumuz yere oturduk,sonra birileri gunesten rahatsiz olunca kendimizi hemen o masaya aldik.Sahaneydi gunesin tam altinda olmak.(bu masa degisimi olmadan once,Jane de birileri kalkarsa gunesin altina geceriz demisti daha oturacagimiz yeri secmeden.😆 Soz niyettir degil mi?,amma guzel siparis verdin evrene dedim)

Muhabbetimiz firinda sebze yapmanin kolayligindan menemene gectiginde kafe sahibi de katildi muhabbete.Kibris'tanmis kendisi.Ne yalan soyliyeyim Kafe Soprano'yu sevdim,omletinden fincanlarina kadar.Iyi bir yuruyus oncesi kendimi guzelce doyurdum.



Sonra girdik Knole Park'a.Kent,Sevenoaks'da 384 hektarlik bir alan,geyikler ortalarda geziyor.Yaklasabildigim kadar yaklastim,hepsine hayranlikla baktim.



Bir de boyle siraya dizilip yer degistirmeleri yok mu?




Nasil guzel bir yer bu park,sanki baska bir gezegen,sanki agac mezarligi gibi.Alistigim yesil alanlardan degil,belki o yuzden bende bu izlenimi birakti ama agaclar muhtesemdi,yasli agaclar,olmus ama hala vermeye devam eden agaclar.






 Kahvemizi icerken ilerimizde duran iki geyik kosarak gayet yakinimiza gelip otlamaya basladi,harikaydi.

Muhtesem bir gun,inanilmaz iyi gelen bir degisiklik oldu.Bunun icin Jane'e cok mutesekkirim.

Hayatin daha bir normallesmeye basladigi bugunlerin tadini cikarabildigim icin cok ama cok mutesekkirim.

Hayat gezince guzel.

Super gecsin haftasonunuz.Sevgiyle kalin.💗💗

3 comments:

  1. Selam ne kadar güzel geyiklerin olduğu alanda yürüyüş yapmak. Geçenlerde köyden dönerken akşam saatinde tavşan fırladı önümüzden. Bahçede sincaplar geziyor. Tilki gelmişti bir gün ama geyik sizlerde. Acaba doğaya geyik mi salsak işin espirisi. İnsanın içinde bulunduğu yerden yakın bir yere gitmesi bile büyük değişiklik. iyi yapmışsınız. sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Cicek'cim;kesinlikle harikaydi.Etrafta hayvanlarin olmasi bana cok buyuk mutluluk veriyor.Burda da sabahlari erken saatlerde tilkilerle karsilasiyoruz,sincaplar her daim etrafta.iyi haftalar.sevgiler

      Delete
  2. ahh ne güzel yerler buralar böyle fotoğraflar ne güzel olmuş emeğinize sağlık

    ReplyDelete