07 July, 2017

FUF❤️tesekkur Cuma'si #146❤️ Hampton Court Palace Cicek Fuari


Selam Dostlar.Yine bir Cuma,cabuk gecen haftanin sonunda gelen,haftasonu calismadigim haftasonuna denk gelen Cuma.Mutluluk hat safhada.Cuma aksamina iyice bir yerlesmeden,Cuma'yi kacirmadan FUF'umu yazayim dedim,cunku dun IG'de soz vermis bulundum😊


IG'de fark ettiyseniz Persembe gunu Hampton Court Sarayi'nda Cicek-Bahce Sovundaydim.Onlar sov diyor,biz diyelim Fuar.Her sene yapilan,Londra'daki cok onemli aktivitelerden birisi.Ne zamandir gitmek istiyordum ki,sagolsun Ablam bu dilegimi gerceklestirdi bir surpriz yaparak.dogum gunu hediyem olarak.Kendisine,varligina her daim mutesekkirim.Iyi ki var.


Persembe gunu hava inanilmaz sicakti,o gun sapkami almayi akil ettigim icin de ayri bir mutesekkirdim inanin.

Waterloo'dan kalkan tren,bizim gibi bir dolu Fuarci ile dolu idi,yas ortalamasi sanirim 50'yi askin.South West Trenleri icin soylemem gereken ise_unutmadan_o sicaga ve kalabaliga ragmen klimalarinin olmamasi idi.Neyseki saatleri tikir tikir isledi.


Ilk giriste Kelebek Cadiri vardi.40 dereceyi asmisdi cadirin ici ve inanilmaz kalabalikti..Pir pir eden kelebek cesitlerini gormek cok tatliydi.Hatta yaramazlardan biri cadirin disina bile kacmisti😊


Fuarda bilumum bahce malzemeleri,cicekler,bahce duzenlemeleri ornekleri,bahceniz icin incik cincik ne ararsaniz var.Kimisini  her yerde gormek mumkun.Fiyatlari disariya kiyasla daha ucuz oldugunu gosterseler de,benim icin fazla pahali idi,alabileceklerim ise,o kadar yoldan tasimaya degmezdi diye dusundum ve hicbirsey almadim.




Cicek duzenlemelerinin de yarismasi var ve bu gorduklerimiz madalya almis olanlar.








Gulun guzelligi icin,dikenlerini de sulariz! Afrika atasozu

Tek bir gul bahcem,tek bir dost dunyam olabilir!

keyif de lahanalarda.😀


Canli muzik yapip,sen sakrak sarkilarla bizi costuran bu guruba mutesekkirim.















Herkesde bu tekerlekli kutucuklardan vardi,bayildim.Ben de istiyorum😀

Bu bayanin tarzina bayildim💗



Country Living dergisinin de kocaman bir cadiri vardi ki,icinde bir dolu tasarimci,takici.Pahali ve orjinal parcalar gormek mumkun.





Bu heykellere ve saksilara bayildim.








Bahceme yatirim yapmaya basladigimda,boyle biraz deli kizin bahcesi gibi olsun istiyorum..biraz ivir zivirli.



Bahcesine boyle bir kulube-yeme alani yaptirmak isteyenler ebatina gore 10 bin poundu gozden cikarabilir.Karasu'da daire alirim bu paraya ayol.

















Cesit cesit yemek standlari,yuruyemeyenler icin scooterlar,ilk yardim cadiri,su siselerini doldurmak icin musluklar,gayet temizce  el kremine kadar dusunulmus tuvaletlerin dusunulmus olmasina cok mutesekkirdim.


Velhasil basta sagliga,sonra ablama ve bize boyle bir gun yasatmak icin cok ugrasmis onca insana,canim Londra'min ilham veren ozel aktivitelerine hep cok mutesekkirim.


Daha onceki HCP yazilari icin:1-2-3 tiklayabilirsiniz.

Hepinize harika bir haftasonu dilerim,mutlu kalin.

No comments:

Post a Comment