06 July, 2006


ton balikli,hamsili,kapari taneli makarrrrrrrrrnaaaaaaaaaaa:)

Ille de makarna,yeterki olsun nasil olursa olsun..Etli olmasin da...Balikli,yogurtlu,salcali..en sevdigim yemek,canimdir,bitanemdir,kurtaricimdir benim...Bu tarifi balik etkinligi icin yapmistim ama koymadim haksizlik olmasin diye,o kadar tarif varken tum arkadaslarimda..Buyurun bakalim begencekmisiniz..Tarif fish&shellfish' den-linda doeser'e ait...Laz'im ya,hamsili tarifim olsun bir adet:)Bu arada kim hamsili pilav yapiyor arkadaslarrrrrrrrrrr,isterim de isterim...

malzemeler:
  • 400 g dardanel ton baligi konserve
  • 2 ymk kasigi zeytinyagi
  • 2 dis dogranmis sarimsak
  • 800 g konserve domates
  • 6 adet konserce hamsi fileti-anchovy-
  • 2 yemek kasigi kapari taneleri
  • 450 g boru makarna ya da ne isterseniz tabiiki
  • tuz, karabiber
  • suslemek icin,feslegen yapragi

sarimsagi yagda kavurup,domateslerinizi ekleyin ve katilasana kadar 25 dk kadar pisirin.diger butun malzemeleri ekleyerek sosu hazirlayin,hasladiginiz makarnayi katarak,iyice sosla yedirin ve afiyetle yiyin....sevgiler..

9 comments:

  1. yasasin ilk yorumu yaziorum :) seni rüyamda gördüm ben!!! ayrintilari maille annaticam yarin, ellerine saalik cilek kokulu perim benim :)

    ReplyDelete
  2. canim benim,hayirdir insanlah:)dilerim iyi gordun,hos ruyalar tersine cikar deseler de bazen aynen cikabiliyor...cok optummmmmmm

    ReplyDelete
  3. Sibella, makarna super gozukuyor, ellerinme saglik.Ben ve kocamda makarna delisiyiz, hatta ben hergun yese sanirim asla bikmam(makarna beyinli olucam valla:)Aksama makarna nasil yapiim diye dusunurken tarifine rastladim.Tesekkur ederim verdigin fikir icin.

    ReplyDelete
  4. canim begendigine sevindim,simdiden afiy olsun ikinize de..sevgiler..bu arada bende cok makarna yiyorum,belki ondan cok zeki degilim:)

    ReplyDelete
  5. ben senin yaptığın her yemeği göZü kapalı veya açık farketmeden yerim sevgili sibella

    ReplyDelete
  6. canim benim saol:)sana niye yorumlarim geri donuyor canim ya:(

    ReplyDelete
  7. sibella bir geldi pirr geldiiiii
    yerim ben bunu
    bu saatte bile yerim
    hepsinin gobege donusecegi riskini goze alip :)))))

    ReplyDelete
  8. makarnacilar gobekli mi oluyormus biskuvicim,o zaman ben tam bir makarnaciyim:)sefam olsun...:)

    ReplyDelete
  9. You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it video editing schools

    ReplyDelete