04 March, 2007

basliksiz

bu yatak benim yatagim tahmin edersiniz..aslinda pencere kenarindaki yatak benimdi,yillarca...sonra ben geldim,yatagim minik kardesime kaldi,o orda olmadigi zamanlarda bile ben yatmadim yerinde..annem cilekli yatak takimlarimi sermisti bile ben gitmeden,zamaninda ne olur annecim al bana,benim olsun diye yalvardigim takimlar..birde yunuslu takimim vardir,yatastan aldigim,cift kisilik ceyizimde taksitlerini haftaligimdan zorla odedigim:( ,ama tabii daha kendisine kavusamiyoruz,annemin evlenmeden olmaz israrlarindan dolayi:)



bugun nedense ben o yatagin uzerinde,yorganin altinda kivrilmis olmak istiyorum...kimse yanimda olmasin ama,beni bana biraksinlar...biraksinlar hickira hickira aglayayayim..soylemek istedigim seyleri soyleyemedigim,yapmak istedigim seyleri simdilik yapamadigim,kimi insanlara mecburen katlanmak zorunda oldugum icin....icimdeki sevki kirdigi icin,beni kendime kotu hissettirdigi icin kizginim cok. isimi,musterilerimi sevdigim, ilerideki hayalime ulasmak icin cabalama gucunu simdilik hala bulabiliyorum ve bu cabanin acaba karsiligini gercekten alabilicekmiyim diye dusundugum gunler yasiyorum.hani sikintili is gunleri geciren sirf ben degilim diye kendimi avutaraktan.ilk defa isimde gercekten ciglik atarak cikmak istedigim gunler yasadim gecen hafta...
ben insanlardan korkar oldum artik cidden..acaba suc bende mi diyorum bazen bu kadar seffaf oldugum icin,olabildigimce tabii her konu da da cok seffaf olunamiyor yani.hani sanki durustce birsey soylesem,ya da hayal kursam bile suc sanki...ben boyleyim kardesim,hayal kurarim,hayallerimle yasarim...bu demek degil ki ben hayatin gerceklerini kaile almiyorum..aldigim icin ve gerceklerin beni yipratmamasi icin kendime hayal kurmayi bir odul olarak goruyorum..hem ben cogunlukla hayallerime de kavusurum er ya da gec..bu niye karsi tarafi rahatsiz ediyor ki...hep sikintilardan,negatifliklerden bahsedip insanlarin sevkini mi kirayim,morallerini mi bozayim,onlara karsi hicbir takdir,minnettarlik gostermeyeyim mi?...

ben bazen cidden yapayanliz olmak istiyorum,tek basima...hayatimdaki herkese cok deger veriyorum ama sanki verdikce benim degerim azaliyor..anlayamiyorum ben insanlari...

oyuncak bebeklerim gibi olsam,beni kucagina aldiginda cok sevinen kucuk ben gibi sevindirsem birini..dolaplarin tepelerinde de birakilsam,arada sahibemin annesi beni indirse kiyafetlerimi yikasa..bak bu bebek de sana ne kadar benziyor dese sahibemin annesi,amcan almisti bunu sana,digeride halan balayindan gelirken getirmisti dese..sessiz,sakin,yorumsuz ve basliksiz bir dunyada yasasam...

birde aynaya bakinca 5 yil sonrasini goresilsem..cok isterim...

hepinize iyi haftalar..bahcemizdeki kardelenler kapandi,nergisler acmaya basladi...yagmur yagdi bugun,soguk oldu bu hafta...bu ay cok guzel dogumgunleri var,iki tanesini gecirdik,sonuna iki tanemiz var...hani gercekten ikisi icin de ozel caba harcamak istedigim dogumgunleri..ben dogumgunlerini cok seviyorummmm...

bu arada,zulfu livaneli'nin Leyla'nin Evi'ni okuyorum..COK GUZEL,COK KEYIFLI,DAHA YENI BASLAMAMA RAGMEN,COK MUTLU OLUYORUM OKURKEN:)


4 comments:

  1. Sibellamm,seni cok ozluyorum o cilekli takimindan bende almistim tek tek her yatasi arayip sonunda bulmustuk seldosla halada durur annemde,simdi gorunce duygulandim o cok bildik odayi gorunce gozlerim yasardi birden,size her gelisimde o aynanin onundeki incik boncuklari,kremleri,makyaj malzemelerini karistirmadan duramazdim hic bi zamanda kizmazdiniz bana:)
    Canim sen bol bol bloguna yaz firsat buldukca yaz ki bizde kendimizi yalniz hissetmeyelim ,sen varmissin gibi,sanki trabzondaymis gibi sanki yazliktaymissin yarin gelecekmissin gibi..seni cok seviyorummmm.

    ReplyDelete
  2. sibelim her iste oluyordur kötü günler; ise gerek yok, kötü günlerin olmadigi bir hayat yoktur ki.. olmasa iyilerin degerini anlayamazdik zaten, ama bildigim birsey varsa bir sabah bir bakiyorsun yok olmuslar :)oyuncak bebeklerin cok güzel, ama sen onlardan daha güzelsin cünkü onlar sevgiyi sadece almayi bilirler, sen seversin de :) kendine iyi bak tamammmii :)

    ReplyDelete
  3. biz yengeçlere bu aralar geldiler galiba sen orada romantik-garip-ağlamaklı durumdasın ben burada neden böyle oldugumuz konusundada hiçbir bilgim yok ama herşey beni mutlu ettiği gibi herşeyin beni ağlatma olasılığıda var 2 duygunun arasına sıkışıp kalmış gibiyim..
    kahkahalarla gülerken birden yaşlar gidiyor gözlerimden bakalım ne olucak..
    bu arada ben aşık oldum ondan mı acaba bu değişkenlikler
    (yine garip birini buldum :)))))
    öpüyorum kocaman seni bitanecim

    nesli

    ReplyDelete
  4. sanirim hepimizin cok yorgun gunler yasadigi oluyor. ozellikle de su guzel havalar yaklasirken. orhan veli'nin siiri gibi.
    umarim en kisa zamanda hersey guzel olur. yorganina bayildim.

    ReplyDelete