31 March, 2008



kiymali,sebzeli firinda boru makarna....

Buyurun benden size,bir makarna daha...Pek yaratici degil,her zamanki sevdiklerimden..Makarna olsun da,nasil olursa olsun....Yapimi kolay,yemesi keyifli,cogu zaman ucuza mal olan,doyurucu..Sismanlatici da,ama olsun...

Cok ozel bir sekil kullanmadim,basliktan da anlasilacagi uzere..Kimisi sadece kiymali yapiyor bu makarnayi,ben sebzemi de kattim..Dondurulmus,kaynatilmis,kiymali sosuna katilmis...Spagetti Bolonez'ime benzedi bir nevi..Karisik sebzeli,mantarli,zeytinli,salcali,bol baharatli...Uzeri besamel soslu ve bol peynirli...Sonradan firina verilmis,nar gibi kizartilmis makarna..


Boyle iste,"short and sweet" bir post size..Ingilizlerin dedigi gibi,kisa ve tatli...Benim gibi:)

Kendinize iyi bakin,Nisan ayinda,tum guzellikler sizinle olsun diyorum...Mucizeler olsun diliyorum,soyle hayatinizda unutulmaz suprizler olsun diliyorum,en guzelinden..Hatta hayatiniz degissin,neden olmasin...Bana sorarsaniz ne isterdin diye,cok uzaklara gitmek isterdim....Hep gider halde olmak isterdim...Kesin kendi evim olsa,uzerinden para ceker,kacardim ben:)

No comments:

Post a Comment