31 December, 2008

Yeni yil,yeni yil,bizlere kutlu olsun


yeni yil yeni yil yeni yil yeni yilllllll bizlere kutlu olsun.....


benim icin unutulmaz bir yil oldu 2008......bir cok sey yerli yerine oturdu,hayatim daha bir duzenli oldu,is disinda pek stresim olmadi,o da olmazsa olmaz zaten...sevdiklerimin sagligi yerindeydi cok sukur....yapmak istedigim bazi seyleri,kucuk seyler de olsa bunlar yaptim,gittim gordum...babamin yaninda,salincakta yine kucuk kizlar gibi hissettim,kollari arasinda....

kisaca bu yil,dovme olaraktan kalbime kazinmistir benim...gelecek yil,bu kadar iyi olsa,bana yeter de artar bile....bir an once bitsin istedim bu yil,yeni baslangiclara olan heyecanimdan.....merakimdan,acaba nasil olucak gelecek diye.....

bazen bir mucize olsa,artik kotu haberler duymasak diye hayal ediyorum,hani pembe olsa dunya,masalin sonu mutlu bitse,happily ever after......

hepinize unutulmaz bir yil diliyorum.....kalbinize kazinsin,icinizi acsin,sevdikleriniz yaninizda olsun,evinizden bereketiniz,guzel yemek kokulariniz eksik olmasin....asik olun,ask tazeleyin....simarin,simartilin..sevdiklerinizden sevginizi,ilginizi esirgemeyin....sizi mutlu edicek ne varsa,hepsi olsun hayatinizda,bolca.....

sevgiyle.......

5 comments:

  1. evet bende kedılere bayıldım :):) mutlu yıllar...

    ReplyDelete
  2. dylan büyümüş mü biraz? :)

    ReplyDelete
  3. kedicikler tam sevilmelik sibelim, kucaginda oksayarak uyutacaksin bunlari :)

    ReplyDelete
  4. saolun pilli cadicim ve katre'cim...tatli ve yaramazsiz biz,annemize benzeriz:)

    sibel'cim hosgeldin,bana hala kucuk geliyor,benimkilere kiyasla:)

    rahsan'cim adonis dibimizden ayrilmiyor son zamanlarda,bu soguk havalarda iyi geliyor,sicak scak:)

    ReplyDelete