12 December, 2008


meraktan yapilan kek,ispanakli:)


en sonki Turkiye gezimde haberim oldu bu kekten benim,annem bahsetti..degisik seyleri denemeyi cok seven teyzem,kanimca ailedeki mutfaga en merakli teyzem,zevk icin pisiren teyzem yapmis,annem Trabzon'a gidince....inanamadim duyunca,hani nasil olur diye....gorsen o kadar guzel gorunuyor ki,yesilli beyazli,inanamazsin demisti annem,hem hic de ispanakli degil tadi....cok merak ettim,cok,o yuzden yapmaliydim...ispanagi zaten pek severim cocuklugumdan beri...teyzemden alana kadar tarifi,internette arastirdim,meger ne cok kez yapilmis,cok cok zaman once...benim nasil bu kadar gec haberim oldu dedim...o kadar tarif icerisinde,en cok Emel'inkini begendim...www.yemekgunlugum.blogs.com'dan...

acikcasi ilk yedigimde cok tatli geldi bana,ama rengine bende bayildim...ne zamandir bembeyaz sekerle kek yapmadigim icindi o cok tatlilik..zaten ben tuzcuyumdur daha cok...uzerine krem santi yerine cig kremayi cokca cirptim,katilastirdim da yaydim ben..(double cream),kendisi de cok tatli olmadigi icin,benim icin daha iyi oldu...kime denettiysem de cok begendi...herkes de antep fistigi tadi var dedi..tabii keki en cok seve kelosh'cumdu her zamanki gibi....

kelosh'un beyin agirligi 1034'e cikti bu arada,icerden cigliklari geliyor..benimki de 500 kusurde.yani onunkinin yarisi kadar:( daha ben dun aksam ona geleneksel yontemle 3 basamaklilarla 2 basamaklilari carpmayi,bolmeyi ogretiyordum ya....zaten hep boyle olmustur ogrencilik hayatimda da,kopya verdiklerim benden yuksek not alir,notlarimi toplayan benden yuksek not alir...ben daha cok derslere girerim,yine bir soru ile motor'dan kalan salak ben olurum falan....napcam,nasil gelistircem ben bu beyni,yemek yaparak mi???ya da temizlik,utu....camasir suyu kokusu ile mi....ve ben bu isleri yapmayi cok seviyorum...

bu arada dylen'cimin annesinde de kanser cikti...bugun hastaneye gittiler..dr'un gorundugune gore,ciddi....onum,arkam,sagim solum kanser benim bu memlekette sanki...kelosh'un cekicegi kacinci sikinti...guzel allahim......

bu haftasonu calisiyorum ben....dilerim siz harika bir hafta sonu gecirirsiniz....iyi ve mutlu olun,sagliginiza dikkat edin...olur olmadik seylere uzulmeyin demek istiyorum,yapabildiginiz kadar....

gecen gunlerde arsivden,eskiden gelen yorumlari okudum ne guzelmis,ozlemisim yorum okumayi,ben acilayim biraz yorumlara,ne kadar sureligine bilemem ama acayim bakayim...

ben gidip utu yapacagim...benim kadar ben gidip utu yapacagim diyen biri var mi su blog dunyasinda acaba....xxx

4 comments:

  1. sessiz sedasız gelip giderken şimdiye kadar, hazır yorum açılmışken ses veriyim istedim :) ben buralardaydım uzundur..

    ReplyDelete
  2. tesekkur ederim funda'cim,memnun oldum cok:)

    ReplyDelete
  3. oh oh commentler acilmis, i love u :) ben de nerdeyse ongündür girmiyodum, süper bi süpriz oldu :)

    ReplyDelete
  4. love u toooooo:)ozledim ondan acasim geldi sekercim...xxx

    ReplyDelete