30 December, 2008


yeni yil geliyorrrrr,yasasin.....

tabir-i caizse icimiz-kicimiz  donuyor su anda....yaklasik bir saat kaloriferi actiktan sonra fark etti ki kelosh,isi gitmiyor kaloriferlere....ondan once de eve gelmisiz,kurulu zaten ama ev buz gibi...tabii bizim gibi saflar biraz gec anlar..acil cagirdik birilerini,umutla bekliyoruz,gelsin isitsinlar diye bizi...

yogun gunler geciriyoruz,insanlar yeni yilda diyete baslamadan once,cilginca yiyor hala...ocak-subat herkes detoks yapar kesin,isler kesat olur....

kelosh'un teyzesi geldi pz gunu,dylen'cimla beraber....bana makinemi kullanmayi gosterdi..bobin duzgun sarilabiliyormus,o benim beceriksizligimdenmis altina sarilmasi....simdilik duzgun cizikler atabiliyorum,ama daha ilerleyebilirmiyim bilemiyorum.....annem parmaklarina dikkat et dikerken dedi...sanki kucuk bir kizim ben...kelosh da diyor,evet hakli annen....o kadar mi sakarim bennnnnn.....

gecen gunlerde kalamar yaptim ben evde,ilk kez,is yerinden aldigim dondurulmus murekkeb baligi ile...tovbe ettim bir daha da yapmak istemiyorum,hos iki parcam daha kaldi,bitmeli...-yazin yaparim-cunku evden kokusu,kac gun gitmedi...bende koku takintili bir insan olarak cok rahatsiz oldum....

patronumun verdigi tarife gore marinesi soyle yapildi,bir gece bekletilerek:

sut,votka,kara biber tanesi,tuza yatirildi....

kalamarlari da un,yumurta,bira karisimina bandim kizartmadan derin yagda..ablam da sadece una banmis,gayet guzel oldu dedi..benimkiler oldukca sekilsiz oldular acikcasi....

yanina da tarator sos yaptim,bebegimonline.com'dan tarifini alarak..pek guzel oldu..yazayim,belki yapmak isterseniz....

  • yrm bayat ekmek ici
  • yrm su bardagi ceviz ici
  • 2 dis sarimsak-ben kullanmadim tabiiki-
  • yrm limon suyu
  • yrm su bardagi su,tuz kirmizi biber...
  • ben bir de mayonez ve yogurt ekledim,diger okudugum tariflerden esinlenerek...
ertesi gune kalan tarator sosunu da tortillaya sardim,bol salata ile,enfes oldu,humuslu karisimin tarator versiyonu gibi..tabii icine aci sos da ekledim,tabasco sosum artik dolabimin bas kosesinde,patates puresine,kizarmisina herseye ekleyesim var....

bu yilin son yemegi oldu kalamarlar.....yarin yazabilmeyi istiyorum.....eger yazamasam sizin icin,dunyadaki tum guzellikleri diliyorum....mutlu kalin....

4 comments:

  1. kokusu olmasa da cok zormus, hic ugrasilmaz, ne 2008de, ne 2009da, nede ilerki yillarda Allah ömür verirse asla yapmam :)

    canikom diktiklerini merakla bekliyorum, ve eger yazamazsan, senin icin neler diledigimi zaten biliyorsun! herseyin en güzeli :)

    ReplyDelete
  2. Agzim sulandi Vallahi :) Eline saglik. Olsun koksun, tadi yerinde olsun yeter :)

    Yeni yilda tum dileklerinin gerceklesmesini, saglikli, mutlu, huzurlu gecmesini, her daim sevdiklerinin yaninda olmasini dilerim...

    ReplyDelete
  3. ben bayılıyorum kalamara.. ama hiç evde denemedim, düşünmedim de açıkçası. yapan harika mekanlar varken:))

    dileğin gerçek olsun, tüm güzellikler senin olsun sibellacığım:)

    mutlu yıllar

    ReplyDelete
  4. rahsan'im yapma,gerek yok zaten,ne guzel yerler var...operim cok,mutlu yillar...

    berceste'm cok tesekkurler..ayni guzellikleri senin icin diliyorum....

    dilayra'cimmmm:) teskekkurler.hepimizin dilekleri gercek olsun ins...sevgiler...

    ReplyDelete