17 August, 2009


Coco'cum.....

ben sana zaten hayrandim,daha cok hayran oldum....Audrey'cim cok guzeldi,cok...Cok zarif...

o kadar garibanliktan gelir de insan,nasil da degistirir onca suslu hatunun gardrobunu...ask onu nasil da yonlendirir hayallerine,amaclarina...

iyiki izlemisim...gozume solen oldu....kulaklarima da,zira bir cok yerde benim adim geciyordu:) ne zaman birine guzel denilicekse orda SIBEL deniyordu=tabii bu sekilde yazilmiyordur:)

bu arada bu film yeni gelmis olmasina ragmen oyle cok sinemada oynamiyor ne yazik ki,ingilizlerin cogu sevmiyor alt yazili film diyeymis...oynadigi sinemayi bulana kadar bayagi bir dolandik,sinirlerimiz gerildi(covent garden odeon,ama covent garden'da degil)...

zaten dunumuz,ayri bir gundu..cok gulduk,cok kizdik birbirimize...gerildik...kirk yilda bir spontone olalim dedik,beceremedik...bize uymuyormus..biz planlara yapisik kalmaliymisiz...uyulan tek plan,coco'yu izlemek oldu...o da nice sinir krizinden sonra,ha pes ettik edicez derken,atladik bisiklet taksiye tam zamaninda ulastik sinemaya...

bu haftasonu,bu dugun de gecti ya artik,ohhh..uzerimden buyuk bir yuk kalkti...

17 agustos'u,agustos ayini sevmiyorum hic,hemde hic...

4 comments:

  1. hemen izlemeli ozaman :) bisiklet taksi ne güzeldir kimbilir :) 17 agustosu hic sorma, kac yil oldu bilmiyorum, ama dün yasamisim gibi... ama agustosa toptan haksizlik etmeyelim ya, sevmek zorundayim ben onu :)

    ReplyDelete
  2. sorma bisiklet taksi gunumuzu kurtardi,yakisikli cocugun duacisiyiz:) ok senin icin seviyorum agust'u o zaman canim....

    ReplyDelete
  3. izledin demek bu filmi bi kismi tr de mi cekilmis filan diye okumustum biyerlerde izleyelim yani?

    ReplyDelete
  4. izle tabii ki,kacirma bence..filmin hic birkisminda tryi goreedim ben ama reklam filmi istanbulda geciyor,paristen istanbula,haydarpasa garina..hatta o reklama link vermistim gecenlerde,cok guzeldi cunku...

    ReplyDelete