03 March, 2019

Pazarlari Pek severim #5


Keyifli Pazarlar Dostlar.

Dun oyle bir sabah gecirdim ki is yerinde,ne zamandir yasadigim en kotu is gunuydu.Is sebep olmadi,sadece bir insan ve bu insan enerjimi oyle bir emdi ki,tuvalete kapanip aglamak,eve gelip yikanip,uyumak beni iyilestirmedi neredeyse aksamin gec saatlerine kadar.Izin vermemeliyim biliyorum ama bazen engel olunamiyor,yoksa o ruh halinde olmak benim de isime gelmiyor degil mi? Bu da bir ders ve sukur sebebi.Cok sukur ben oyle bir insan degilim!

Arabada cikan sorunlardan ve havadan sebep arkadaslarimizi ziyarete gidemedik ama olsun kalpler beraber.

O yuzden bu sabah yine 6:30 sularinda uyanip,gunumu dolu dolu en pozitif sekilde yasamaya karar verdim.Tabii ki yoga dersim benim en buyuk kurtaricim.Bugun kardesime de dedigim gibi,yoga matim ve doga en mutlu oldugum yerler.Bir de buna koltugumda yayilip okumak,blog yazmak da eklemek isterim.Yuva benim icin bunlar iste.


En son yazimda bu ay 13 kitap okumaya niyetli oldugumu soylemistim.Bugun bitirdim bu sahane kitabi.Pazar gunu huzuru akiyordu sayfalarindan.Zaten 100 sayfalik,resimleri cok tatli olan bir kitap,bir gunde biter.Dogaya ve agaclara merakliysaniz kesinlikle tavsiye ederim.Sayfalar bittiginde her agaci tanimak,her agaca sarilmak isteyebilir,ihlamur ve kestane agaclarina daha cok asik olabilirsiniz.


"yurdumu ne cok sevdigimi,kalbimin esenligimin bu catilara ve kulelere,koprulere ve sokaklara,agaclara,bahce ve ormanlara derinden bagli oldugunu ansizin yepyeni bir tedirginlikle hissettim"

"her gun yanimizdan gecip gidiyor dunyanin bereketi;her gun aciyor cicekler,parliyor isik,guluyor sevinc.bazen minnettarlikla doyasiya iciyoruz bu bereketi,bazen de bikip hircinlasiyor,adini bile anmak istemiyoruz,oysa etrafimizda her daim bir dolu guzellik var.zaten sevincin en guzel tarafi,tesadufi ve bedava olmasidir,ozgurdur sevinc ve Tanri'nin armaganidir herkese,ihlamur ciceginin esip gelen kokusu gibi"

Hepimize kolay,guzel insanlarla karsilastigimiz,bereketli bir hafta diliyorum.💓💓💓

14 comments:

  1. Kitabı çok merak ettim bulursam mutlaka alırım.

    ReplyDelete
  2. Hessse'nin en sevdiğim kitabı Narziss ve Goldmund
    mutlaka okumalısın..

    ReplyDelete
  3. Üzüldüm, bu tarz insanlar malesef var ve bazen denk gelebiliyorlar, istemesek de etkileniyor insan haklı olarak, geçmiş olsun, erken uyanmayı bende seviyorum, günü kaybetmemiş oluyoruz, yoga ise çok emrak ettiğim ama henüz deneyimlemediğim bir şey, ne iyi yapmışsınız enerji dolu geçmiş gün, Herman Hesse bu yıl tanıştığım bir yazar çok seviyorum bu kitabını da merak ettim. İyi insanlar, güzel kalplerle karşılaşıp yanyana olmanız dileğiyle, yeni haftanız güzel olsun.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saol Derya'cim hepimiz iyi insanlarla karsilasalim.Yogayi da her zaman tavsiye edecegim.

      Delete
  4. Olumsuzluklara çok takılmamak lazım elbette ama bazen mümkün olmuyor değil mi ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle olmuyor ama cok sukur ki yapisip kalmiyor ruhumuza:)

      Delete
  5. Kitabın varlığından haberim yoktu. Ağaçların varlığı sizi şifalandırmış gözüküyor, ferahlık sizinle olsun.

    ReplyDelete
  6. Güzel bir yazı daha ellerinize sağlık zevkle okudum.

    ReplyDelete
  7. Kendinize çok güzel hedefler koymuşsunuz :) bende elimden gelediğince okumaya çalışıyorum ama bir ayda 13 kitap zor okurum :) tebrikler

    ReplyDelete
    Replies
    1. bazisi cocuk kitabiydi:) ve inceydi:) umarim hedefe ulasabilirim:)

      Delete