21 February, 2010

Kara tren gecikir belki hiç gelmez


kara tren gecikir belki hic gelmezzzzzzzzzz!!!!!

ben bir daha supriz mupriz siparisi vermem kardesim...yalan o cosmic orderlerin hepsi....pozitif dusunmenin,iyilik yapinlarin hepsiii...

ben soyle guzel bir supriz beklerken...gelirler scooterin ustunun ortusunu calarlar hee bir de plakasini kirarlar serefsizler..

oyle kolay para kazaniyoruz ki sanki,gelsin tepemize etsin nasil insanlarsa artik...

her iste bir hayir vardir demek istiyorum ama bu soz de beni bayiyor artik.yok daha kotusu de olabilirdi falan filan...sikintinin buyugu kucugu olur mu ya,donemine gore uzulursun iste,cesidine gore....zaten bu scooterda aldigimizdan beri hep birsey var...ugursuzmudur nedir...ben bunu hangi yone cekeyim..sevgili evren bize isaret mi gonderiyor acaba da yine algilayamiyoruz...

hani cok isteyince olurdu bazi seyler...pozitif olunca pozitiflikler cekilirdi...

su donem var ya hayatimin en kotu donemi...allah hayirlara cikarsin artik...ben sessiz cigliklar atarken icimde,iyice sesim kisilmadan...


4 comments:

  1. her işte hayır vardır düşüncesi baymasın seni aksine ferahlatması lazım..
    iş olacağına varır ahmak boşa yorulur da yine dert etmememiz için atalarımızdan bize söylenmenmiş bir yadigar :)
    sıkma canını..

    ReplyDelete
  2. Ama böyle olmazki!! Bir laf var çok severim keser döner sap döner birgun gelir devran döner!!!

    ReplyDelete
  3. giden seyleri yerine koyman mumkun zamanla... bizlere birsey olmasin, gidenler donmuyor biliyorsun...
    sikma tatli canini, uzulme hic... vardir bi hayir mutlaka..
    optum seni...
    uzme kendini boyle seyler icin...

    ReplyDelete
  4. saolun kizlar iyiki varsiniz...:)ahmak ben bosuna yorulurum iste:(

    kankicim o devrani insanlah bizde dondurucez yakinda:)

    ReplyDelete