20 February, 2010


sevgili suprizciiiiii...


diye baslayan bir mektup yazsam suprizlerden kim sorumluysa artik...

ben senden bir supriz istiyorum desem..hani soyle defnemin gelicegini duydugumdaki gibi icimi heyecan ve sevinc kapliycak,gozlerimi doldurucak..ya da annemin acan orkidelerini gordugunde yuzundeki gulumsemesi gibi icimi isiticak...soyle salincakta sallanirken yuzume ruzgar geldiginde icimde de guzellikler estiricek....zorla kosup nefessiz kaldiktan sonra nefesimi toplayip da derin bir nefes aldigimdaki gibi ohhhhhh dedirticek....nutellali krep yedigimde doydugum kadar doyurucak....

cok mu sey istemis olurum acaba..

bu sanki surekli kelosha supriz dg partisi istiyorum dememe benzedi..hani filmlerdeki gibi...kelosh da ne diycek,boyle soylersen suprizi mi kaldi diyor tabii ki...kalir tabii..suprizin ne zaman gelcegini bilemeyecegine gore,ya da ne oldugunu..geldigi an suprizdir iste....kotu olmasin da....

3 comments:

  1. Kelos,

    As you know darling Im soooo sneaky so when I surprise you ... it will definatlybe the surprise of your life ...be prepared ;-)

    xXx

    ReplyDelete
  2. ühüüüü orkideee:( benim orkidemin yaprakları dökülmeye başladı, nasıl bakıcağımı da bilmiyorum sen biliyomusun canım?

    ReplyDelete
  3. keloshcum im always prepared:)xxxxxxx

    zeynepcim bilemiyorum inan ki ama annemin dedigine gore iyice kuruyunca alttan su vericen saksisinin icine yani..kurumus yapraklari atican ve cok isikli olmayan isikli bir yerde olucak..anneminkiler sakir sakir aciyor masallah..benimkiler de hep dokulur ve atilir ne yazik ki:)

    ReplyDelete