25 November, 2012

Londra'm isil isil...

Boyle buralar.Isil isil,civil civil,heyecanli millet sanki,kosturmacadalar. Kalabalik,turist dolu.

Dun Regent Str.trafige kapali idi,salindik rahat rahat. Onemli,ozel caddeler keske hep trafige kapali olsa,hic buyuk kapali alisveris merkezi yapilmasa.

Yagmurlu,sinema gunu idi dun,sevilenler icin izlenen Twilight:) Hicbir filmde, seride hicbir oyuncu gozume bu kadar itici gozukmedi benim. Sevmek nelere sebep,sukretsin o iki kisi:) saka bir yana,son bulduguna sevindim filmlerin.

Yeni cicilerimi de paylasmak istedim,buyuk askim Orla'dan,uzun zamandir sahip olmak istedigim seyler,bana gore omurluk. Onun renklerine,desenlerine doyamiyorum ben.Birgun cantalarindan birine sahip olma hayali icindeyim.

Bol isikli,pozitif bir hafta diliyorum :)











No comments:

Post a Comment