18 November, 2012

Sise koleksiyoncusu bildiriyor;)

Bizim bir sutcumuz var,adi Dean.Dunya tatlisi bir genc adam,nazimizin gectigi:)

Gecenlerde kafama takdim,ben sut siselerini cok seviyorum,ama uzerinde yazi olsun istemiyorum diye,buna yazisiz bul getir dedim canimcim,kahvaltin benden:) Buldu getirdi 3 adet,sagolsun. Cok seviyorum onlari. Bir de eski modeller varmis,onlardan da getircek bulabilirse:)

Ince olan da otelde yani basimda olan su sisemdi,atmaya kiyamadim,ani olsun diye sakladim:)

Bir de minik olan var,o da hediyeydi,icinde kokulu cubuklar vardi,onu da sakladim,minik cicekler icin,tuvalete renk katsin diye:)

Nereye kadar bu saklamalar bilemiyorum:)

Sepetin ustunde gordugunuz cicek de olmek uzere iken alindi Marks and Spencer'dan £2'a gecen haftalarda. Tabii ki icinde bulundugu sey icin.(surahi desem degil,sahi nedir o,modern gugum mu? Koyde cok su tasimisligim vardir bakir gugum belimde,o cagristi gozumde)



Sevdiginiz cicek kokusunda ve renginde gecsin gelen hafta...











No comments:

Post a Comment