03 December, 2014

İzledim,pek beğendim...



Shakespeare in love....

Ne zamandır görmek istiyordum.Ne mutlu bana ki,tiyatro aşığı bir arkadaşım var.Gitmek istermisin dedi,£15'a bilet buldum.Gözlerimde kalp,kalbimde Pıt pıtlar,tabii ki evet dedim.(Dün gece izledik,sanırım biletler Pazar Akşamı alındı)


Bazen spontane işler,çok önceden planlananlara kıyasla daha iyi işliyor.Dün akşam pek şanslıydık,gayet tepelerde oturucaz sanırken,tam sahne karşısı,royal circle'a  güncellemişler biletleri.İki cüce,ön koltuklara kimse oturmayınca,iyice mest olduk.


Oyun sıcacık...Konu gayet bilinen.Biraz komedi,çok aşk,romantizm ve şahane müziklerle dolu.Benim içimdeki İrlanda ve İskoçya aşkımı,iyice azdıracak müzikler.

Hele sonu var ki....Çok mutlu eden...


Ben tiyatronun hep en sonlarını sevdim.Hani selam verdikleri.Hayranlıkla bakakaldığımız,kimi zaman keşke biz de aktör,sanatçı,dansçı olsak diye hayal kurduğumuz...(şahsen ben hala kendimi sahnede hayal ediyorum)

Emeği takdir etmemek elde değil.


Çokça müzikal izlemiş biri olarak,bu burdaki ilk tiyatro izleyişimdi.Son olmayacak,bu oyunu tekrar izleyebilirim.

Artık sıkça lastminute.com'da takılacağım;)

Süper geçsin haftanın geri kalanı.

No comments:

Post a Comment