06 March, 2015

Fank u friday❤️❤️❤️ Teşekkür Cuma'sı

Bizim burda halâ Cuma,vakit geçmeden,12 olmadan yazmalı bir Teşekkür Cuma'sı daha,biraz uzun olsa da❤️❤️❤️


Kuzen,Can,bitane bir başka O.O'nunla gelmiş geçmiş son 8 güne,O'nun insanlığına,kibarlığına,cömertliğine,O'nunla içtiğim yeşil çaylara...


Iyi hissetmiyorum diyince tazecik en sevdiğim meyve suyunu yapıp veren dostuma,


En ihtiyaç duyduğum,umudumu yitirdiğim,artık asla olmaz diye düşünmeye başladığım zamanda bu zarftan çıkana,


Serap'ımın tavsiyesi ile gidilen dondurmacıya,



Evdeki,huzurlu okuma anlarına(Bu Köşeyi öyle seviyorum ki,başka bir odadan girip de gözüme bu manzara takılınca mest oluyorum,hem gözüme hem gönlüme kazınıyor bu haller)


Uzaklardan getirilen kitaplara( muhtemelen bu kitabı anlamayan tek şahıs benim:( filmini izlemeyi çok istiyorum,anlamak adına)


Yeni çantama ve montuma.Az ve öz alışveriş,tepe tepe,güle güle kullanma benim felsefemdir;)


Sevdiceğimle karşılıklı içilen,köpüklü kahvelere,getirdiği ametise.Gül ablamın fincanlarının zarifliğine,


Ne zamandır periye almak istediğim terliklerin karşıma gayet ucuz bir fiyata çıkmasına,


Kew Gardens'ın güzelliğine ( bol fotolu bir  paylaşım gelicek en yakında)



Evde özel birisi olunca,şevkle,hevesle,bereketle kurulan sofralara,


Missss bahar sabahlarına( bahar geldiğinde mi ben böyle olurummmm şarkısı dilimde,kart sesimde)


Sağlığa,aşka,çevremdeki doğaya,sevdiklerime,harmoni içinde çalışılan bugüne,bu akşamın sakinliğine müteşekkirim.

Şükreden insan mutlu insandır,şükrünüz bol olsun❤️❤️❤️ Keyifli haftasonları❤️❤️

No comments:

Post a Comment