20 March, 2015

Fank u Friday ❤️teşekkür Cuma'sı

Hoş geldin Cuma,sanki bu hafta biraz geç kaldın? Yoksa biz mi zorlandık? ;)

Başta sağlığa,aileye,dostlara...


Evime yakın olan mimoza ağacına,


Hint yemeklerine,


Sinema gecesine,Julianne'e,kırmızı saçlarına,


Temizken gözüme daha bir hoş gözüken canım evime,


Parklardaki dondurma arabalarına ve naneli dondurmaya,


İhtiyaç duyduğumda karşıma çıkan cümlelere... "Insan kalbinde taşıdığını,dünyada görür"


Ne zamandır ertelediğim fındık kırma işinin bitmesine,yardım edenin varlığına,


Arkasında bu kitabı bırakıp giden müşteriye.Ne çok sevdim ben bu hikayeyi,evet basit,çok klişe belki ama arada ihtiyacım var böyle sıcak,dostluk dolu hikayelere.Tabii ki ağladım:(


İş arkadaşım ile geçen keyifli çay saatine( ayrı yazı Pazar'a)


Yeni kitaba başlarken,hiç beklemediğim anda ilk sayfada karşıma çıkana...(ben de yazmadan gitti diye üzülüyordum)


Müteşekkirim❤️ 

Okuduğunuz için size hep müteşekkirim.❤️❤️❤️

Süper geçsin haftasonunuz❤️

2 comments:

  1. Negüzel bir blog! Bir anda karşıma çıktı çok sevdim. Güzel günler!

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkurler cok bilmis:)

    ReplyDelete