07 March, 2015

Londra'da görülesi: Kew Gardens


Au-pairken gittiğimiz,5 kız şahane bir yaz günü çimlere yayıldığımız,o bölgeye hayran kalıp,hülyalara daldığımız kocamannnn bahçe.Gölü var,nehir kenarı,içinde değişik,tropikal bitkileri bulacağınız "cam evleri",üzerinde etiket olan ağaçları var buranın.Hani,çiçek-ağaç-bahçe sevenler için bir cennet.Hoş Londra'ya 3 günlüğüne gelmişim zaten misss gibi parklarda yayılmışım derseniz,pek de gerek yok gidip de giriş için ücret ödemeye kısıtlı zamanda.Çiçek,bahçe tutkunuz var ise,burası görülmeli diyorum.Buraya annemi getirmek en büyük hayallerimden biri:)


Bonzai cam evi.Öyle güzeldiler ki bu minyatür ağaçlar,hayran olmamak elde değil.Ne zaman bonzai görsem artık Gizem'cimi düşüneceğim.Sağolsun bize de aldı bir tane,adını Gizy koydum:)


Soldan 1.foto Pagoda,yanındaki fotoda Japanese Gateway,Queen Charlotte'un cottage,minik evinin önünde hayal kuran ben ve Kew Sarayı(bence daha çok büyük bir ev) III.George'un evi imiş kendisi.


Ağaçların üstüne çelikten yürüme yolu yapmışlar ki dik merdivenlerle çıkıyorsunuz,manzaraya doyamayıp  ağaçların tepesine tırmanmış gibi oluyorsunuz.Burası treetop walkway diye geçiyor,şarjımız bittiği için manzara fotosundan ziyade selfieler var,o kadar selfiye zaten can mı dayanır bu gençlerin yanında;) Hoş ben sanki paraşütle bilmem kaç metreden atlamamışım gibi,merdivende biraz panik oldum.Galiba benim altı gözüken merdiven korkum oluştu yaş aldıkça,Regent Str'deki Apple mağazasında da aynı olmuştum:(




Şansımıza orkide sergisini yakaladık mest olduk.


Orkide bana başta annemi sonra nedense artık sanırım nerdeyse her evde olduğundan dolayı Türk kadınını hatırlatıyor.Orkideyi ne kadar sevsem de,bahar çiçekleri hep en favorimdir,tabii şakayıkı unutmamalı:)

(Yukarıdaki yansımada yazan:Hayat zor olduğunda,adapte olmayı öğrenirsin)





Japon Pagoda ağacı,resmen demirlerle ayakta tutuluyor.


Cam evlerden birinde,doğa fotoğrafları sergisi vardı,hayran hayran bakarken,kimisinin bunca güzellik varken akıllarının nasıl onca pisliğe çalıştığını merak etmeden edemedim.Hepimizin bir sebebi var bu hayatta değil mi?


Her yerde her yaştan insan,bedava yürüyüş turları ile her bitkiyi inceleyenler,scooterları ile takılan yaş almışlar...Hafta içi,sakin zamanda daha  çok yaş almışlarla dolu etraf,gurur verici.

Hayat bazen çok zor ve hayal kırıklıkları ile dolu,sebebini bilemeyip duygusal çöküntüye uğrayabiliyoruz.Dilerim bu ton ton Amcanın bastonuna tutunduğu gibi tutunalım hayata,herşeye rağmen.Bir elde iPhone   olsun lütfen,IG şart zira;) 

Hepinize mutlu pazarlar❤️❤️❤️ IG demişken bendeniz: @cilek_suyu


2 comments:

  1. ama çok güzel bir hayat buu..bayıldım blogunuza..

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkur ederim haleluya:)

    ReplyDelete