01 December, 2015

Güne Nasıl Başlıyorum❤️

Çoluk Çocuk Bunlar Blog'undan Yepp mimlemiş beni.Yaşlı bir blogcu olarak pek sevindirik oldum diyebilirim....Sabahların insanıyım derim ya hep,tam benlik olmuş bu mim de:) Teşekkürler Yepp❤️❤️❤️


Çileksuyu'nu uzun zamandır takip ediyorsanız yıllardır işimden dolayı erken kalktığımı bilirsiniz.Son iki yıldır da pek birşey değişmedi,güne nasıl başladığım haftanın gününe göre değişse de.Bu fotoğraflar dün sabahtan,Pzt sabahları işe geç gidiyorum,şımarma günüm....

İlk işim illa ki hep baş ucumda olan suyu içmek.Genelde iyi kalkarım yataktan,bu aralar biraz ağrılı olsam da.Pzt sabahları biraz kitap okuyorum kahvemi içerken,sonra da hazırlanıp kendimi Periler Ormanı'ma atıyorum yarım saat,40 dk kadar en az.


Yürüyüş bana hep iyi gelir.

Diğer günler de hep aç kalktığım için yulaf lapamı yer,kahvemi alır yola koyulurum saat 6 civarı.Eğer çok yağmur yağmıyorsa muhakkak istasyona yürüyorum,20 dk sürüyor...Makyajımı artık iş yerinde yapıyorum.


Beslenme çantamı hazırlarım:)


Pzt sabahı ya da çalışmadığım haftasonları da böyle güzel bir kahvaltıyı kendime bir borç bilirim ve keyfini sürerim.

Sabahları çok seviyorum,hep sevdim.Erken yatarım,kaliteli uykuya çok inanırım ve çok şükür iyi uyurum.Uykum şaşarsa modum şaşar,yemeğim şaşarsa tersim döner.Düzenli hayatı,rutini severim.

Bu sabahıma da güzel arkadaşım ile telefon muhabbeti yaparak başladım yürüyüşüm esnasında.Nasıl da güzel dokunuyor kimi insan kimi insana.Öyle iyi geldi ki ikimize de bu muhabbet.Hayat cidden sevince güzel ve kötü bir ruh halinde olamayacak kadar kısa....

Hepimize mutlu,huzurlu,aktif,neşeli,bol kahkahalı,sosyal,dost dolu,aşkkkkk dolu bir Aralık ayı diliyorum,yılın son günlerine koyalım bir dolu güzel anı....

4 comments:

  1. Ben de tam bir sabah insanıyım hiç sevmiyorum geç kalkmayı günü harcıyormuşum gibi gelir bana sizin güne başlama şekliniz de çok güzel sevgiler

    ReplyDelete
  2. Periler Ormanı'n bana Patti Smith'in "Hayalperestler" kitabını hissettirdi ♥ ve ayrıca, LuNa ve ben (Yepp) aralık ayı dileğini gönülden cevaplıyoruzz :) mimimize bu kadar içten ve bol emekli + fotoğraflı bir yazı yazdığın için de teşekkür ederizzz :)

    ReplyDelete
  3. Ben de Özgen,acaba tez canlılık mı diyorum bazen çok şeyi siğdırmaya çalışmak:)

    Özlem, :)

    luna ve YEpp,benim için zevkti:) okumalıyım o kitabı diye bir his var içimde :)

    ReplyDelete