04 December, 2015

fuf❤️teşekkür Cuma'sı

İyi akşamlar FUF'cular.Şahsen bu hafta yazamayacağımı sanmıştım ama yürürken yokuş aşağı,karşıdaki tepenin ışıkları içimi bir mest etti,sonra yılbaşı ağaçları kimi evin,Işıl Işıl ki sıcacık oldum ruhen,yaz be Sib dedim,erteleme....

Yılbaşı ağaçlarına bakarken,aklımdan kimi IG hesaplarına atılan yorumlar geldi,yılbaşı ağacı kurdukları için kınananlar(belki ben de onlardanım),içimi bir sıkıntı bastı.Neden insanlar onun bunun ağacına takmış,hatta ne yüzle kınadığını belirtir olmuş anlayamıyorum.Uymuyorsa tarzınıza birisi,takip etmeyin efendim....Kınamayın dostlar Allah aşkına diye şarkı söyleyesim geliyor inanın.Hayat boş ve gayet -ok!!! bence,şurda iki ağaç süsü ile mutlu oluyorsak,bırakın olalım lütfen...Güzel birşey söyleyemiyceksek,hiç söylemeyelim daha iyi.Zaten annemiz,babamız,sevgilimiz vs yeterince doğruları,yaramazlıklarımızı vuruyordur yüzümüze,bir de IG'de gerek yok böyle şeylere...

Yılbaşı dönemi ben böyle oluyorum dostlar,kendi kendine pek konuşup,çok düşünen,ağlayan,gayet yorgun ama hep de herşeyin iyi yanını özellikle işte göstermek zorunda hisseden...

Hayat kısa,bir yıl daha bitiyor.Ne kadar gülsek,dans etsek,şükretsek yanımıza kâr,arkamızda bırakacaklarımıza hediye...

İşte bu hallerdeyken ben,bu anlara çok müteşekkirdim ki,şöyle;


Yıllar önce waffle makinesi istiyorum ben diye bir blog yazısı yazmıştım,o yazıdan kısa  bir süre sonra karşıma kırmızı,retro hem de £5'a bu makine çıkmıştı,geçen Pazar o günü hatırladım waffle yaparken,çokkkk müteşekkirim bu makineyi satmış,sonra kapanmış mağazalar zincirine;)



Beni saran,dünyanın her bir tarafından,çok gırgır,pek eğlenceli,kimseyi takmaz,kimseyi konuşmaz arkadaş topluluğuma...


Bu adamla dans etmeyi çok seviyorum,beni yönlendirmesine,her fırsatta benimle dans etmesine,koca yüreğine....Herkesin insanı o,bi cins!


Ficci Ricoperti....Ahhh bu İtalyanca,öğrenmeden ölmeyeyim....Bir dahaki hayatımda ya da bu aslında kim bilir;) İtalyan bir sevgili istiyorummmm(kızaran yüz).Ceviz ve portakal kabuğu ile doldurulmuş incir,sonra da siyah çikolata ile kaplanmış...Yiyen pek bir müteşekkir olmuş:)


Annecimin verdiği fincanla kahve keyfine;)
(Bizim eve yılbaşı havası 12 Aralıkta giricek)


Sabah sabah beni mutlu eden Can'ım Adonis'im ve sıcacık ev botlarıma:)


Beni hiç kırmaz,hiç üşenmez de hemen tepsi boyayan kankime,yetenekli kuşum...


Trenler şaşmış ben de dolayısı ile...Otobüs'e binmişim,biner binmez en şahane koltuğu kapmışım,nasıl müteşekkirmişim? Evet,yol bir saat uzamış olabilir,ne gam!!!! sağolsun FB,sağolsun kitap❤️❤️❤️


Şu ana,yokuş aşağı yürürken bu soğuk kış akşamında,bu anın hayali ile geldim eve,sıcacık evim,mumlarım,seneler önce bir kapı önünden aldığım kitabım ile şahane bir Cuma akşamı yaşıyorum,eeee siz de varsınız sanki karşımda....Çokkkk müteşekkirim...Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum...Bana şanş dileyin,ben iki gün de çalışıyor olacağım...Bazen işte ilerlemenin gayet fazla fedakarlık ile mümkün olduğunu düşünüyorum ama müteşekkirim...

Hoş kalın❤️❤️❤️

2 comments: