26 February, 2016

FUF❤️fank u Friday❤️teşekkür Cuma'sı

Günaydın dostlar,ne güzel bir Cuma...Hep hayırlı haberlerle gelse her gün...Bu Cuma çalışmıyorum,fazladan müteşekkirim hoş bunun çalışılacak haftasonusu var.Olsun,bir işim var yeniden birşeyler öğrenip,bir çok konuda geliştiğimi hissettiğim❤️

Bunun dışında....


Kupa dolabımı açınca karşıma çıkanlara...Almayın,almayayım demeyeceğim seviyorum işte ne yapayım.Daha çok olsun,daha özel ve seçkin olsunlar.Alanlara,verenlere müteşekkirim...


Greenwich Noodle Time.15 yıldır değişmedi,halâ kocaman porsiyon,aynı dekorasyon,karşılanabilir doyurucu fiyatlar,müteşekkirim...



Greenwich'de akşam yürüşlerine,ferahlatıcı,iç açıcı.İçim sıkkın olunca su kenarı çeker canım ve hep iyi gelir.Beni bir şekilde iyi hissettiren Greenwich'e hep müteşekkirim...




Yürüyüşlerde ben,temsili değil gerçek;) Sağlıklı güçlü bacaklarıma,yaşımdan daha genç ruh halime müteşekkirim...(geçenlerde bir iş arkadaşım yaşına göre harika gözüküyorsun dedi,şaşakaldım resmen...demek o yaşlara vardım artık)


Yine bir gün yorgun işe gidiyorum,istasyonda tren bekliyorum o an sağ tarafıma vuran güneş ve sıcaklık beni öyle mest etti ki...O ana ve fark ettirene müteşekkirim...


Bu hafta yaramazlık haftam idi,katkıda bulunanlara müteşekkirim :)


Ahhhh Jenny ve biberon ısıtıcı.Ben unutmayacağım ve emin ol sana da çokça anlatacağım:) Ara ara (halbuki çok kolay bulunan birşey ama zaman ve yer sorunu yaşayınca hiç de kolay değilmiş),sonunda karşıma çıkaran,depodan getiren güler yüzlü satış elemanına(John Lewis hep bir başka,gidin gelince)...


O akşam kopmuş bacaklarıma dayanma gücü olsun diye yediğim,duble Snickers'a..Zaten bana hepppp iyi gelir:)


Güzel kartlar yapanlara( bu memlekette kart,çok büyük bir zenginlik)


Beni hep başka hissettiren dostlarıma,karı-koca müteşekkirim...Ve tabii umut dolduran,güzellik saçan bebişlere,onları hayatımıza katanlara çokkk müteşekkirim...



Bu minik çizime,çizene...Çilekli bir Bebek istiyorum,örgüden,ama nasıl hayal edeceğimi bile bilemiyorum:) 


Brit ödüllerine...



Uzaklara gidip de beni unutmayan canım arkadaşıma,kalpten şekerlerime çokkk müteşekkirim...

Sağlık ve kalp gözü olsun,herşeyle başa çıkabilir insan Allah izin verirse.Kalbimizi temiz tutup,küçük anların kıymetini bilelim,sevelim en çoğundan,gülelim en en kalpten.Hoş kalın,iyiki varsınız❤️❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment