12 April, 2016

#yuruyelimguzelleselim



Sabahtan beri çok da gerekli olmayan işlerle uğraşıyorum,salınaraktan.7'de Fred'i yürüyüşe çıkardım,sonra tamirciyi beklerken tüm camları açtım,yatağımı değiştireyim dedim,yenisini sermeden,iyice havalansın.Allan'ın verdiği kaktüsümsü çiçekleri saksılara,pardon teneke kutulara ektim.Biraz süpürdüm,bu işi 3.posta çamaşırımı astıktan sonra tamamlayıp mutfağa gireceğim...


Sonrasında parka yürüyüşe gittik tabii,güneş açtı,sıcacıktı sabahın yağmur sonrası serinliğine,tazeliğine inat.Bacaklarım mest oluyor güneşte ve suda.Ağrı,sızı bilmiyorlar sanki hergün!

Havada yine o çimen kokusu,yeşil papağan gibi kuşlar ve bu ağacın etrafında dört dönen,mest olmuş arılar.....Haksızda değiller hani!!!.


Koşanlar,Fred'i nazlayan yürüyüşçüler,selam veren bahçevan.


İnsana inadına iyi yaşa,mutlu ol,fark et,kıymet bil,sevdiğin şeyleri sık ve çok yap,dua et,daha çok sev,sarıl,kokla,okşa diyor bu dallar....


Biz de öyle yapıyoruz,sıradan ve çok basit bir günün,evi mis gibi kokutan çamaşırların,sıgarasız geçen bilmem kaçıncı günün keyfini çıkarıyoruz...Siz de çıkarın...

Gözümüzü,gönlümüzü 4 açtığımız günler dilerim❤️

Evet,ağaçlara sizin için de dokundum❤️

No comments:

Post a Comment