09 April, 2017

2017-Liste 15:Hayalinizdeki seyahatlerin listesini yapin....


Hayalimdeki seyahatler ve ben💕

10 sene onceki bana sorsaydiniz hayalimdeki seyahatleri,40 yasina kadar her kitaya adim atmis,Avrupa'nin bir cok sehrini gormus olacagimi soylerdim size...10 sene gecti,ben hala cogunlukla Londra-Istanbul arasinda mekik dokuyorum...Bir kere ben gezgin degilim,hani oyle az para ile ucuz yerlerde kalabilecek.O yuzden hayallerim beklemek durumunda kaliyor.Istiyorum ki kalabilecegim en iyi yerde kalayim,parami dusunmeden harciyayim...Zaten gurbet elde,parasiz korkarim ben...Kendimi dunya vatandasi gibi hissetsem de,dunya benim evim diyemem yerlesmedikce...Benim bir tarafim hep yerlesik olmali,ordan oraya da tasiyamam evimi.Ama gittigim her yeri evim yapabilecek kapasitem de vardir.

 Son yillarda Istanbul-Londra yolculuklari bana gayet guzel masraf oldugundan,diger hayallerime sira pek gelmiyor.Cunku aile en buyuk nimettir ve saglikliyken en cok ziyareti onlar hak eder...Hayaller bekleyebilir...Saglik olsun gayet guzel 70 yasinda da gezilir...

Hayallerimde gitmek istedigim yerler basta yine yeniden Iskocya,Ben Nevis'e cikmak istedigimden ve Amsterdam...Kendisi ile bitmemis isimiz var,giremedigim muzelerde aklim hala...

Internetten foto yuklemeyi sevmedigimden,atlasi cikardim koydum onume, bitmis kahvemi kondurdum gormek istedigim yerlere.Muhtemelen gidince bu fincan da benimle gelir....

Ilk fotografta  Izlanda'yi....


Ikincisinde Irlanda'yi,


Seyahat degil,cidden tasinabilirim dedigim Avustralya ve Yeni Zelenda'yi,


Yine kesinlikle orda yasayabilirim ama bir seyehat de hep aklimda olan Kanada'yi,


San Fransisco'yu,kirmizi koprusu olan bu sehri simdiden seviyorum.


Cape Town'u


ve son olarak da Japonya'yi isaret ediyor benekli fincanim.Bakalim bunlarin hangilerini gerceklestirmis olacagiz yillar icinde...Hala blog yaziyor olabilirsem,siz de sahit olursunuz😀💓

Hepimize hayallerimize yaklastigimiz ya da gerceklestirdigimiz bir hafta diliyorum...

3 comments:

  1. Bayildim bu listeye! ♥️

    ReplyDelete
  2. :)
    Çok eskiden yapardım önüme atlas alıp bir yerlere gitme hayali kurmayı. O zamanları hatırladım, gülümseyerek okudum. İnşallah hayaller gerçekleşir, yerine yenileri gelir.
    Belki yirmi sene kadar önce, hıdrellezde kağıda Kanada haritası çizmiştim. Toronto'nun üzerine de, yanıma bir eş, önüme iki çocukla birlikte kendimi koymuştum. Eş ve çocuklara kavuştum şükürler olsun ki ama Toronto'yu yeterince istememişim demek ki :D

    ReplyDelete
  3. Famuk'cum cok severek yazdim,hatta belki hissederek..Hani fincanim ve ben,minnak bir sekilde o harita ustundeki yerlerdeydik.

    De kubad...Toronto da eminim gerceklesecektir,hala zamanimiz var.:)

    ReplyDelete