24 April, 2017

Liste 17-Kisisel gelisiminize katki saglayan gecmiste yasadiginiz zor anlarin listesini yapin.


Kisisel gelisimime katki saglayan gecmiste yasadigim zor anlar????

Bence bu cok ozel bir soru.Hani 300 kusur insanin okudugu bir blogda bunlari  anlatmak istedigimden emin degilim sanki.Anlatmak istesem de su an dusunurken,o anki hissettiklerimi anlatabilecek kabiliyetim oldugunu sanmiyorum.


 Londra'ya gelmek bunlardan biri.(gelmem ayri bir macera,resmen gordugum ruyanin pesine dustum,annem ve babam benimle dalga gecti,babam bana inanmadi;ilk vize basvurumu Eylul'de Amerika'da olanlardan dolayi alamadim,cok ama cok uzuldum falan)

Marmara Depremi..Sanirim o gun,o sabah ve oncesi gecesi...Ne zaman dusunsem bogazima bir yumru gelip oturuyor.

Suzi'yi kaybettigimi ogrendigim gun....Kotu bir ruya idi sanki,benim ikinci en buyuk kayibim...Cenazeye gidemedim,hem yetisemeyecegimden hem de yeni ise baslamistim...Isten ciktigimda ilk yaptigim ne zamandir icmedigim sigara icin bir paket almakti.

Bunlarin disinda iki onemli olay daha var ki,belki bir gun paylasma cesaretini gosterebilirim...



Hepimize mutlu,bereketli bir hafta diliyorum...

No comments:

Post a Comment