25 July, 2017

2017 52 Liste Projesi-Liste 30


Baskalarinda hayranlik duydugunuz ozelliklerin listesini yapin:


Baskalarinda  hayranlik duydugum ozellikler gunune gore.moduma gore degisebiliyor acikcasi.Bazen herkese,her seye hayran,bazen en sevdiklerimin en hayran oldugum yonleri bile gozume batan😒


Sanirim hep,acik ara en cok hayallerini gerceklestiren,disiplin sahibi insanlara hayranim.Muhtesem sekilde ne kendini,ne sporunu ihmal eden,hayatta adeta kendinden daha onemli bir sey yokmuscasina yasayan,sadece ama sadece kendisini dusunerek yasayip istedigini kolayca elde eden insanlara cok hayranim.Ben asla boyle olamadigim ve olamayacagimdan sebep bir tarafim hep tatminsiz ve mutsuz olarak yasayacagim sanirim.Duygularindan cok aklini kullanan insanlara da hayranligim vardir.


Bir de sakin sakin is goren,bitiren insanlara hayranim.Hicbirsey gozlerinde buyumez,hicbirsey gozuktugu kadar ya da en azindan benim dusundugum kadar onemli degildir gozlerinde.En buyuk kriz halinde o sakinligi korurlar.Gamsiz insanlara da ayri bir hayranim.

not:bugun ne yapacagini sasirmis,patlamak uzere bir bomba gibiyim.kek yaptim,bir dolu cay ictim,yurudum,yoga yaptim,birazdan yine yuruyecegim,aksama guzel bir yemek planim var,borulcemi suya koydum kaynatmak uzere,okudum kitabi yariladim,bugun bitirebilirim dedim,uzandim,supurdum,soyle bastan savma islak mendille toz aldim,camasir yikadim,astim ama hala iyi,pozitif,enerjik hissedemiyorum.Bazi gunler gecmek bilmiyor.Yarin yeni bir gun.Iyi hafta ortasi olsun.


No comments:

Post a Comment